torsdag 26 mars 2009

Passa på att fynda!!!

I takt med att lastbilarna avlöser varann och leveranserna av vårens nyheter trillar in så gör vi


plats på lagret för alla VÅR NYHETER!!!



REA i webshopen!!!


Nu har jag lagt in mängder med artiklar under kategori REA.


Skynda att fynda , lagret är begränsat.


Jag har även hunnit få in några nyheter i webshopen ,

mer kommer!!!
OBS! Ni som bor i närheten och inte vill ha varor skickade får gärna hämta dem direkt i Slottsboden. Maila mig ( order@slottsboden.com ) så kommer vi överens om en tid.
Hjärtligt välkomna att kika in!
Kram, Carina

9 kommentarer:

Patricia sa...

Ska genast gå in och kika i webshoppen... =)

Ska göra ett besök i boden med så snart du öppnar, försöka få med min kära svägerska med som jag pratat om så länge... =)

Ha en fortsatt bra dag!
Kram Patricia

Marie sa...

Om jag nu inte hade bodd i Norge, och så långt borta - hade jag definitivt gjort ett besök i Slottsboden under påskveckan - men jag får njuta av bilderna. Kram

Solsjö - Under en vind sa...

Den är fin den där burken!!

Vilken mysig utflykt ni var på! Gillar båda butikerna och innehavarna bakom!

Ha en fin dag! Kram!

Mamma C sa...

Ska kolla runt lite i webbutiken
Kram Mamma C

Sallys hus sa...

Hallå där!

Förlåt att jag inte svarat.....har vart lite mycket..

Måste allt börja med att få säga att din utsikt vid din arbetsplats inte går av för hackor...
Så skulle man bo du...med en tjänarstab...fniss...
Ska visa Kajsa sen att du visar hennes blomma...då kommer hon vli väldans stolt...;)
Nu har hon börjat sticka också....suck....så nu kommer hon väl snart dragandes med en massa halsdukar hon vill att jag ska sälja...skratt...
Den rosa finns kvar än så länge....
Skrattade åt dig en hel lång stund.....
Jag är faktiskt lite sugen på att ta en svart också......Det är ju så fint med långkoftor.

I dag har jag börjat träna på gym...
Måste försöka bli av med lite värk i nacke o axlar...
Ha en härlig dag!
Här skiner solen...:)
Kraaaaaaaam Katarina

Majas mammelucker sa...

Hej Carina!
Vad kul med en liten utflykt...
dom där tjejerna har sååå mycket fint måste ta en sväng dit snart det var ett tag sen..ska besöka dig med nu när du öppnar..det har kommit en massa fint förstår jag..
Hade gott! sköt om dig!
Kram Maria

Vita små hjärtan sa...

Men vilken raring...kaffe/the!!! Kram

MiaMaria sa...

Hej!

Vilken härlig utflykt du varit på...underbara små ställen.....

Och rea i webbutik ska genast kika in....nyheter låter spännande...

Hoppas allt är bra med dig och att helgen blir toppen!
MiaMaria

Katarina sa...

Hej! Såg i ditt förra inlägg att du varit på shoppingturné i Örebrotrakten. Det var roligt att se, jag bor nämligen mitt i smeten bland dessa butiker. Det är riktigt lyxigt att få ha så många fina butiker i närheten. Och vilken härlig butik du verkar ha. Måste vara underbart att få ha en egen sådan. Ska genast ta en titt i webbshoppen. Ha det så bra!
Kram Katarina