onsdag 25 mars 2009



Utflykt...

Förra veckan var jag på en utflykt med en härlig bloggvän, Dubbelörnen


Första stoppet blev Smultrongården , ett jättemysigt ställe men där glömde jag bort att jag hade kamera med mig. Hittade lite smått o gott som jag inte kan visa för det är presenter.

Sen åkte vi vidare till stället på bilden här ovanför, Min skattkammare
Oj, vilket mysigt ställe! Jag har varit där några gånger tidigare men varje gång jag kliver innanför dörren hos Kicki blir jag alldeles stum. Hon gör sååå mycket fint! Väl värt ett besök!


Det är svårt att välja, jag vill handla allt när jag är där.



Bland annat fick den här söta vårtavlan följa med hem.

.................................



Sen for vi vidare till Ugglebo och träffade rara Katarina och hennes syster.

Och där fanns så mycket fint, jag provade och provade och velade fram och tillbaka. En härlig vit underkjol med volanger föll jag för och även en kanonfin långkofta.




Och en söt blomma som Katarinas dotter har virkat. Den ska jag använda som brosch!

Ännu ett ställe som är värt att besöka och jag lovar ni kommer inte tomhänta därifrån!

............................



Oj,oj, oj... hur ska det här sluta? Linnéa har varit i farten igen och bakat en massa go´saker och jag kan ju inte låta bli dem... Måste ju provsmaka och kolakakorna bara smälte i munnen.


Så idag får det bli en extra promenad i solen!

Och sen ska jag packa upp varor. Lastbilen var här med en jättepall kartonger igår, sååå spännande att få packa upp dem och göra i ordning.
Nu närmar sig säsongspremiären!
Slottsboden öppnar i påsk!
Ha nu en härlig onsdag!
Vi ses snart igen!
Kramar från
Carina

5 kommentarer:

Vero sa...

Vilken härlig tripp du verkar gjort.

Önskar dig en fin dag!

Dubbelörn sa...

Oh en jättepall!!! Jag är på väg... *skrattar*

Patricia sa...

Åh vilken härlig utflykt du varit på, låter jätteroligt att fara runt sådär...ett bra tips... =)

Nu har jag också börjat blogga här, den här bloggen är bättre än den jag snickrade ihop själv så nu finns jag med här inne... =)

Ha en fortsatt härlig dag!
Kram Patricia

Sjabbig men chic sa...

Vilken perfekt utflyktsdag! Och vilken jättesöt tavla. Hoppas att du får en ljuvlig promenad

Kram Lisa

Mamma C sa...

Vilken mysig utflykt ni gjort. Så mycket fina ställen ni stannat till på.
Kram mamma C