torsdag 3 december 2009

Äntligen december & besök i chokladfabriken!




Ja, jag njuter för fullt över att december är här!
I butiken fortsätter det att droppa in nyheter och gamla "favoriter".
Vissa saker får hjärtat att bulta lite extra och den här lyktan är en sån sak!



Enkel men ändå så himla fin!
Igår kom det ännu ett paket med undebara små spegelhängen och lite annat
smått & gott som ska packas upp idag. Det är som julafton alla dagar nu!
....................................
Jag måste tipsa om en jättemysig butik i min närhet,
en riktig "chokladfabrik" med massor av goda praliner och annat gott!
Det är en gullig tjej som kallas för "Ampan" som tillverkar allt gott,
och butiken heter Ampan´s
( klicka på namnet så kommer du till hennes sida )





Ett litet smakprov från disken.




Farligt goda chokladklubbor att doppa i varmt kaffe!




Marsipan i mängder.



Inne i flaskan finns det fullt med goda praliner!
Och en riktigt stor tomte i choklad.
Jag ska visa er sen vad jag har beställt för något hos henne.
Är ni i närheten så passa på att kika in där, öppettiderna hittar ni här



Tack alla ni som kikar in här , och tack till alla er som lämnar små hälsningar,
de värmer ända in i hjärteroten!
Jag hälsar på hos er alla ( tack och lov för bloggkoll! ) , men är lite dålig på
att lämna spår efter mig nu när det är så mycket runtomkring.
Men det blir bättre snart.
Ha det så gott och ta vara på dagen!
Kramar från
Carina







4 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Spegelhängen??!!

Jag ringer!

kraaaam

Romantiske Stinemor sa...

Så vakre bilder du viser, klem Stine...:-)

Photo by Maria sa...

Lyktan är verkligen söt.. Ofta det enkla som är det fina..

Chokladen är så fin att titta på så den hade man ju inte vågat äta ;-)

Kram
Mia

Vita små hjärtan sa...

Så mycke fint! Å du dom klubborna är underbara, sååå goda!!!
Kram Agnetha