fredag 24 september 2010

Hösterbjudande
Här ute på verandan börjar jag gärna min dag med en mugg kaffe.
Uppfriskande och skönt, fårskinnspläden är på plats och extra plädar förstås!

Jag frossar i rosor ( det kan man göra när Plantagen säljer 10-pack för 9.90!!! ).



I vardagsrummet fick det bli riktigt röda rosor i flera vaser till allt det vita.
.......................................
De senaste dagarna har jag sprättat kartonger och packat upp varor i mängder!
Den ena leveransen efter den andra har kommit och nu är butiken
välfylld med allt som behövs för att skapa en mysig höststämning hemma!
Och kanske är det redan dags att tänka på julklappar?
Idag är det 3 månader kvar till julafton...

Kursiv


Den här vägglampetten fanns i en av kartongerna, enkel och snygg ( 75:- ).


Sötaste "kaffekoppen" måste vara denna!
Sprider ett mysigt sken runt sig och kostar 35:-



Kursiv




Varmt välkomna till oss i Slottsboden i helgen!

( Välkommen-stick 75:- )

I helgen har vi många höst-erbjudanden i butiken!!!

Vi har extra öppet imorgon, lördag 11 - 15

Söndag har vi öppet som vanligt 12 - 16

Ha nu en riktigt härlig helg och njut av dagen!

Kramar från Carina



2 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Hej vännen!
Ohhh....så kul det är att sprätta loss på kartongerna!! Men jag tycker att det blir så rörigt till en början, innan man kommer på hur man vill ha det.
Hade ni det skönt på semestern.......? Kan tro det! ;o)
Hoppas att många strömmar till nu när du har extraöppet. Många är nog sugna på lite nyheter.
Ha det gott i helgen!
Kram Kicki

trollmor sa...

Visst är det som julafton när paken dimper ner.
Rosor är rosor och vad härligt att priset är som upplagd för att få frossa i dem .
Kram ewa