måndag 27 september 2010

Höstfint





En fin höstkrans har hamnat på vår ytterdörr och hälsar välkommen!
Kransen har jag köpt i en mysig butik som heter Kammaren i Västerås.
Nu är det kul att göra höstfint ute och naturen har så mycket gratismaterial att
erbjuda. På mina promenader med Elvis plockar jag skogens skatter, kottar, lingonris,
kastanjer m.m. Nu ligger de i korgar och väntar på att användas!







Hela förra veckan stod jag på huvudet i alla kartonger och packade upp höstens nyheter.
Vi har fått hem sååå mycket fint och en av sakerna som fick följa med mig hem
är den här fina ljusstaken i glas. Helt i min stil!
Ljuslyktor och ljusstakar får man väl aldrig för många av?
Den fungerar även som en hög vas om man vill.


Kursiv



Kursiv Nu är det måndag igen, ny vecka och nya utmaningar.

Jag fortsätter måla. Ett projekt är färdigmålat men det fattas lite fix innan jag

kan visa er.

Ha det allra bäst och tack för att Du tittar in här!

Kramar från Carina

6 kommentarer:

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Hej där!
Kransen ser så vacker ut, är den gjord av naturmaterial? Det måste den väl nästan vara...:-)
Tänkte bara tipsa om att jag har UTLOTTNING AV 5st PLÄDAR hos mig idag!
Ha det gott! kram H.

Patricia sa...

Vilken härlig krans, jättefina färger!

Och ljusstaken/vasen var ju med superfin..helt i min stil.. =)

Kram Patricia

katarina sa...

Hej Carina!

hoppas allt är bra med dig!!
Vilken fin krans....jag tänkte också ha höstkransar i år.
Skulle göra själv tänkte jag...men jag hinner ju aldrig...:(

Himmel så billiga rosor du fyndade!!
det går ju bara inte att låta bli att köpa då.
Kram o haaa det!
Katarina

Anonym sa...

Som vanligt skickar du en massa inspiration tack för det
Kram Elina

Vita små hjärtan sa...

Vilken vacker krans...
Ja ljuslyktor och stakar har man aldrig för mycket av!!!! Mysigt.
Ha en fin dag.
Kram Agnetha

Uttan sa...

Så jättefin Krans.
Måste också byta ut den kransen som Vi har nu till nått annat.

Ja det är bra att ha Vovve för då kommer man ut på promenader det blir inte av att göra det annars inte ensam i alla fall.
Härlig Lykta.
Vi bunkrade ljus på IKEA i går.

Spännande att se vad Du målar.

Ha det gott!
Kramar!