fredag 10 september 2010


Idag är det fredag, solen skiner och jag har en ledig dag framför mig utan något
speciellt inplanerat. Det känns riktigt härligt!!!


Jag gissar på att stora delar av dagen kommer att tillbringas utomhus, det är bäst
att ta vara på de här soliga dagarna som är just nu.
Kanske det blir en tur ut i skogen tillsammans med Elvis och samla lite kottar
och lingonris?
Sommarens blommor börjar se risiga ut och nu är det kul att göra lite höstfint med
nya planteringar.




I Slottsboden har vi många fina korgar och krukor att plantera i.
Den här trådkorgen är min favorit. Jag har visat den tidigare, då har jag
haft den till förvaring, men nu har jag planterat i den.
Jag klädde den invändigt med mossa överallt och sen i med lite fina blommor.



Kursiv
Den här krukan med rosor runt kanten är också så himla fin, den finns i 2 storlekar
och kostar endast 99:- och 159:-




Tvillingkrukan har jag också visat förut men nu är det små miniljung i den.




Fredagsfika får det bli ute i solen idag.


Varsågoda, idag bjuder jag er på kärleksmums!
Tack för att ni tittar in här!
Ha nu en riktigt skön helg.
Kramar från Carina



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Carina!
Vilken härlig dag vi har framför oss! Vilka fina krukor du visar. Det är alltid så roligt att läsa i din blogg! Kommenterat har jag inte gjort så mycket på senare tid, men läst har jag! Vad härligt med en veckas semester! Ska försöka hälsa på dig framöver... Sist jag var där så var du ledig. Ha nu en jätteskön helg!

/Birgitta

Eva sa...

fina blomsterarrangemang och en vacker roskruka

Dubbelörn sa...

Hade tänkt ta ett besök hos dig i veckan. Vet precis vad jag vill ha ;).

Kram