onsdag 23 mars 2011

VÅGA vara vacker!




Ny smyckeserie från VÅGA finns hos oss nu. Mängder med fina armband,
halsband och berlocker som går att kombinera i det oändliga.
De har sååå mycket fint och det känns jättekul att ha dem i butiken nu.
Smycken ligger mig varmt om hjärtat och hos oss hittar du även Pearls for girls.


Den här veckan går i kartongernas tecken, mycket fint har packats upp!
Igår kom leveranser från 4 olika leverantörer så gissa om vi har kul!
De här sötnosarna låg i ett av paketen, de kostar 85:- st och de förgyller
vilken liten hylla eller soffa som helst.



Godsaker har också kommit hem, tex de här små söta burkarna med violpastiller
eller tuggummikulor.
Här skiner solen och snön smälter, jippi!!!
Jag ska ge mig ut på en promenad med Elvis och njuta av det härliga vädret,
innan jag fortsätter att göra fint i butiken inför säsongspremiären.
Ha det så gott! Vi ses snart igen.
Kramar från Carina


2 kommentarer:

Patricia sa...

Åh det är ju så kul med smycken, de där såg jättefina ut .. nu blev jag sugen att smyckes-pyssla ,.. =)

Söta dockor .. =)

Må så gott!
Kram Patricia

Photo by Maria sa...

Du visar alltid så mycket fina bilder/varor.. Man vill ju alltid ha allt :-)

Ha en bra fortsatt onsdag..

Kram Mia