måndag 28 mars 2011

Vårtecken i Strömsholm


Mitt vårtecken den här veckan blir VÅRPREMIÄREN i butiken!



Tack till alla glada och trevliga kunder som besökte oss i helgen!!!



Stundtals var det riktigt trångt hos oss men finns det hjärterum så ordnar det

sig. Jag är sååå glad över att så många kom till oss och det är så kul att träffa

er igen!!!



Jag har planterat en hel del vårblommor både ute och inne i butiken,

allt för att skapa vårkänslor.




Små söta påskliljor i fönsterlådorna.






Mängder med vårblommor i krukor och de blev väldigt populära och gick åt

i ett nafs. Nu ska här planteras nya!






Lagom till öppning fick vi även hem de ljuvligaste tunikorna i svagt syrenlila och

i vitt. Helt underbara spetsar pryder tunikan och den har en dragkedja bak.







Även dessa följde med hem i många kunders påsar.

Finns i storlekar från S till XXL, men de är något små i stl så man behöver oftast gå upp en stl.

( kostar 529:- )


Maila mig gärna vid intresse så skickar jag! Portot blir inte så dyrt eftersom de

inte väger så mycket.








Här skiner solen idag och snart ska Elvis och jag ge oss ut på en promenad.

Kameran får följa med oss och kanske hittar vi fler vårtecken.


Nu ska jag kika runt hos er andra en stund. Vill ni läsa mer om vårens framfart

så kika in hos Viveca på Humlebacken. Övriga deltagare i

vårteckensutmaningen står i hennes högerspalt.


Ha en fin dag! Vi ses snart igen.


Kramar från Carina





4 kommentarer:

Patricia sa...

Va kul att det kom så mycket folk, det är en härlig start på säsongen .. =)

Må så gott!
Kram Patricia

Uttan sa...

Så kul att Du öppnat igen då är det VÅR!

Fina vårkänslor har Du i i butiken. Underbara planteringar och vilka söta tunikor.

HA det Gott!
Kram!

Annica sa...

Jättefina arrangemang du gjort =)
Visst är det härligt att kunna plantera alla vackra vårblommor i krukor. Känner mig sugen att köpa några vårblommor själv, men vi har lite väl kallt om nätterna ännu och jag är otroligt glömsk så jag får nog vänta en stund till.
Kram Annica

Vit som snö sa...

Godmorgon Carina.
Så våriga fina arrangemang!
Just på våren gillar jag gula blommor, påskliljor och tussilago...känns som solen själv:)
Visst bubblar vårkänslorna nu:)
Här är oxå lite kyligt men solen och himlen lovar en vacker dag! Har precis gjort matsäck och skickat iväg ena dottern för lååång skidtur med skolan. Inte utan att man blir lite avis;)
Så sött rosenmönster i sidorna på din blogg! Vet inte om jag sett dom förr... Vackert iallafall!
Tunikorna är ljuuuuvliga!!! Nu har jag redan överskridit klädkontot med råge så jag får avstå men dom blir inte svårsålda;)
Ha en riktigt fin dag!
Kram Cilla