måndag 25 juli 2011

Födelsedag




Det trillar in så mycket fint i butiken hela tiden, små godbitar som förgyller

tillvaron. Bland annat dessa hjärtan med olika texter ( 42:- st ).

De finns även utan text ( 35:- st ).


Just nu blir det mycket bilder från butiken... jag tillbringar förstås mycket tid

där och kameran finns med mig hela tiden. Hemma pågår renoveringen av

övervåningen för fullt och snart ska jag visa er bilder.






Idag är det ingen vanlig måndag för idag är det kära mors födelsedag.


GRATTIS!


Brickan finns åter igen hos oss i butiken , en kär favorit! ( 139:- )

Smultronpuss, god smultroncider i sötaste flaskan, rosig ljuslykta á 30:- st

och "slottsblandning" i en fin glasburk med krona på ( 65:- ).

( " Slottsblandningen " säljs även i strut för 25:- st )







Gissa vad jag ska göra nu?

Jo, nu ska jag dansa runt med målarpenseln några varv igen innan det är dags att

öppna butiken för dagen. Har ni vägarna förbi så är ni förstås hjärtligt välkomna

att hälsa på!!! Sommar- rean pågår fortfarande och än finns det mycket kvar att

fynda!





Kramar från Carina





4 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Sååå fina saker du har i din butik !! Spännande att få se det ni renoverar sen...
Kraaam Anette

rosenälvorna sa...

Måste nog ta en tur till förbi dig, missade ju smultronpussen, supergulligt;) Christina

Marita sa...

Vilka söta hjärtan!! Du har alltid så fina saker i din underbara butik!!
kram vännen, Marita

trollmor sa...

se med spänning fram att se hur renoveringen blir.
kramis ewa