fredag 1 juli 2011

Livets goda



Rosor eller blommor över huvud taget hör absolut till livets goda. Jag har alldeles

för lite som blommar i trädgården men jag knipsar av det lilla jag har. Den här gången

blev det rosor i några små vaser.


Och kolla in brickan, visst är den fin? Finns förstås hos oss i butiken. I botten har jag

lagt en vit virkad duk och den hittar du också hos oss i flera olika storlekar.








Kaffe i vackraste koppen. Ja, det gör inte ont att dricka sitt kaffe i dessa

ljuvliga koppar.







Handgjorda i keramik med ljuvliga rosor av duktiga Amanda och de hittar du

också hos oss.






Ingen är den andra lik.






Idag är det fredag och då unnar vi oss något riktigt gott till fikat, eller hur?

Jag var en sväng till Arboga igår igen för att hämta ännu ett fönster och då hittade
jag något som jag inte kunde motstå! Vad det är visar jag nästa gång.

En liten ledtråd, det syns litegrann på bilden ovanför.








Nu önskar jag er alla en riktigt skön helg!


Vi är redan inne i juli månad och från och med idag har vi öppet lite längre.


Öppettider i juli är alla dagar 12 - 17

Välkomna!!!


Ha det gott! Kramar från Carina














5 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Vill komma förbi dig, men sonen jobbar nästan varje dag o då har jag ingen bil. Kanske jag kan få till det på mån el tisd... Du har fått in så mycket fint :).

Kram

Photo by Maria sa...

Brickan och kaffekoppen är så fina.. Jag faller ju så lätt för koppar, muggar och glas..

Kollade noga på bilden vad det var du hade fallit för, kanske den quiltade pläden?

Ha nu en riktigt bra fredag..

Kram Mia

Patricia sa...

Åh vilka fina muggar, och bricka med .. och sen de där bakelserna, nästan så jag börjar dregla .. =D

ha en underbar helg!
Kram Patricia

Beas sa...

Det finns mycket fint i Arboga! ;-)

Sallys hus sa...

Hallå där tjejen!!

Kikar in för att lämna en stooor sommar kram...;)
Vilka jätte söta koppar..fikat ser smaskens ut....
Katarina