torsdag 21 juli 2011

Härliga sommar



Härliga sommardagar och underbara kvällar med mycket mys varvas med

pyssel och renovering om vartannat.


Många projekt pågår samtidigt just nu.





Men mellan varven finns det plats för lite avkoppling och Elvis är förstås med och

håller koll på vad som bjuds.







Nu väntar en runda med vattenkannan innan det är dags att greppa penseln igen.
Den här gången är det soffbordet som ska få sig lite färg.



Och nyss backade en lastbil upp på gården med en stor pall varor, julafton mitt i

sommaren!


Ha det så gott nu och njut av sommaren!


Passar även på att redan nu önska er alla en riktigt skön helg!!!


Kramar från Carina






4 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det gäller att ha lagerutrymmen, för det dröjer ett tag innan vi ska plocka fram julsakerna, hoppas jag...fast det är faktiskt bara fyra månader tills dess....hu...

Nej bort med dessa tankar, tror att vädret påverkar mig idag, det ser höstligt ut med spöregn och inomhus är det dunkelt.

Önskar dig en fin dag med massor av skoj!
Kram,
Regina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ha ha ha ja du man läser nog som man själv vill (eller inte vill)...men jag tänkte inte på att det kunde vara fel läst...som gammal dekoratör är min erfarenhet att vi presenterades för årets julskyltningsmaterial i maj och då gjordes även beställningen av densamma=)

Ha det gott du som firar julafton så långt i förväg *fniss*
Kram,
Regina

Photo by Maria sa...

Så mysigt det ser ut med gott att äta och dricka..

Njut du med av vår sommar..

Kram Mia

rosenälvorna sa...

Förstår att Elvis håller koll, ser gott ut :D Christina