måndag 26 september 2011

Härliga höst!



Vilka underbara dagar hösten har bjudit på den senaste tiden!


Igår var det till och med så varmt så jag kunde ha dörren uppe igen när vi hade öppet!


I slutet av veckan så fullkomligt vällde det in varor till oss och i lördags hade

jag hjälp hela dagen med att sprätta kartonger, packa upp och göra om i butiken

för att få plats med allt nytt. Sååå kul!!!


Korgen här ovanför är en av nyheterna. Ser sådär gammal och "brunrostig" ut,

superfin med blommor i! Och nu passar det bra att fylla den med ljung!








En "ny" höstig hörna i butiken i varma toner.






Fin bokgömma i milda färger. Perfekt ställe att "gömma" undan fjärrkontroller, nycklar

eller annat smått som bara flyter omkring. ( 199:- )




Krukor i milda beiga toner, och fina lampskärmar.






Sköna, mjuka sjalar har också kommit hem! Det här är en sån där "tub" som man virar runt halsen, jag har alldeles glömt bort vad de kallas för så här på måndagsmorgonen...

Superskön! Och mjuk och gosig. På bilden visar jag den i en dov lila och den finns även i nougat. Blev en stor favorit bland kunderna igår och földe med hem i många påsar!

( 299:- )






Och en ny griffeltavla, 70:- Jag fullkomligt älskar griffeltavlor, tycker det är så kul

att skriva små meddelanden och ha dem hängandes lite här och där.


Ja, det var en liten titt på några av sakerna som har kommit hem. Nu ska jag verkligen
ta mig i kragen och lägga in nytt i webshopen! Den är mitt ständiga dåliga samvete
och jag har ärligt talat funderat många gånger om jag verkligen ska ha den kvar?
Tiden vill inte räcka till för mig... och många av er är ju så gulliga och mailar till
mig när ni ser något på bloggen som ni vill ha. Och då skickar vi självklart omgående! Men jag ska göra ett nytt försök med mig själv och se om jag lyckas.


Nästa helg har vi extra HÖSTÖPPET i butiken!

Lörd 1 okt EXTRAÖPPET 11 - 15
Sönd 2 okt ÖPPET 12 - 16 ( som vanligt )


Hoppas vi ses?


Ha det så gott nu! Jag ska iväg till tandläkaren nu så för mig pirrar det i magen,

det är inte det roligaste jag vet.


Kramar från Carina





Kursiv








1 kommentar:

Sallys hus sa...

Hej hej!

Ja blogger är konstig ibland...hos vissa har jag också haft svårt att komentera....:(
Så mycket fint du fått in.
Kul att packa upp nytt..;)
Gör ett nytt försök du annars är du klok som tar bort...jag håller på och försöker få bort stressmoment i mitt liv....sååå skönt!
kraaaaam Katarina