fredag 21 oktober 2011



Hej alla glada! Redan fredag igen! Ja, jisses vad tiden går fort när man har roligt.


Det är full fart i butiken , mycket varor som trillar in hela tiden och just nu står det

flera stora kartonger hemma i hallen och väntar på att få åka ner till

butiken och packas upp. Spännande, spännande!


Nu på hösten satsar vi mycket på våra kundkvällar som vi har 1- 3

gånger i veckan. Jag älskar dessa kvällar! Det är en mysig stämning med väninnor

som samlas för en trevlig kväll tillsammans.


Vill du boka en "egen" kundkväll hos oss så maila mig på info@slottsboden.com


Som "värdinna" för en kväll bjuder du med dig dina inredningsintresserade väninnor, arbetskamrater,mamma, syskon m fl till en kväll hos oss. Ni har butiken för er

själva under kvällen, strosar runt i lugn och ro, umgås och kikar på allt vi

har att erbjuda. Vi ordnar alltid med specialerbjudanden som gäller för just

Er kväll! Jag fixar med kaffe och te, värdinnan tar med sig ev fikabröd och

självklart får Du som värdinna även en gåva av oss för att du bjuder med dig dina

vänner.



Låter det intressant? Hör av dig i så fall för jag har fått några " lediga "

kvällar ( som var bokade för andra saker ) !







Här är en av nyheterna som packades upp i veckan. En supersöt plåtburk

i form av ett hjärta. På sidan står det " home sweet home" .







Jag fyllde den med pepparkakor, nu är den redo att ställas fram på fikabordet!




Lyktan i repris. Jag tyckte att jag fick fram texten ( "you find love in my home" )
lite bättre denna gång.






Nu är det helgmys som gäller! Ledig lördag står på schemat, men på

söndag finns jag på plats i Slottsboden igen och hälsar er VÄLKOMNA!


Morotskakan på bilden är ett minne blott, det är förra helgens go-fika.





Men kanhända att det bakas något nytt i helgen?


Vad ska Du göra för något?

Idag väntar spännande äventyr så nu är det bäst att jag gör mig i ordning!


Kramar från Carina













2 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej vännen!

va gullig du är!!
tack för att du berikade MIN dag..
Ååå ja tack..jag vill gärna komma o kika in i ditt fina hem...så ska du se att jag vill åka hem å ändra om överallt... Det är ju det som är så härligt...att man får och ger inspiration....;)
Kram kram...;)
Ps. Sally är helt slut...än...hihi...det är jobbigt att dela med sig av sitt revir...hihi..

rosenälvorna sa...

Go härlig morotstårta, förstår att den tog slut snabbt! Och så har du träffat Sally och hennes matte Katarina, vad himla trevligt :) Christina