onsdag 26 oktober 2011






Hej alla rara som tittar in här! Hoppas ni har det bra.



Här är det full fart , den här veckan är jag nog "kartongernas drottning", om det nu


finns någon sådan. Den ena leveransen efter den andra har kommit till oss i


butiken och jag har kartonger både högt och lågt! Det är sååå spännande att få


öppna dem och jag lovar att det ropats många Aaaaa och Ooooo vartefter jag gått


igenom dem.



Ja, jag vet att det är jag själv som har valt ut allting, men ni vet, nu är drygt 2


månader sedan vi var på mässan och en del har jag redan glömt bort!



Desto roligare är det då när man blir sååå GLAD av att se vad som göms i paketen!



Hoppas nu att ni kunder också gillar det jag packar upp!!!









Solens strålar dansade runt så vackert igår em när jag tog en kaffepaus och jag


var bara tvungen att plocka fram kameran. Jag älskar hortensior och på vårt


vitrinskåp hänger 2 kransar som är gjorda av hortensia. Skira och fina.







Denna hortensiakrans är dock bara en fuskis, men det är svårt att se. Färgen är densamma,


men den här hänger på väggen och är mycket kraftigare.



Jag har så mycket fint som jag vill visa er att jag nästan bubblar över, men


jag får ge mig till tåls tills jag har hunnit fotografera. Lite nytt har jag i alla fall


fått in här

Nu gäller det att bringa lite reda på lagret så jag hittar alla saker.






I helgen har vi JULSTÄMNING i butiken.



Extraöppet lörd 29 okt 11 - 15



Söndagsöppet 12 - 16




Varmt välkomna!!!


Nu ska jag fortsätta med förberedelserna innan det är dags att öppna för dagen.



Ha det bäst!



Kramar från Carina














2 kommentarer:

Patricia sa...

Åh va roligt med alla kartonger .. det är julafton på hög nivå .. =)

kram Patricia

rosenälvorna sa...

Hej, vad fin den var , hortensiakransen:) Kartongdrottning, ja det är väl inte helt fel det heller:) Christina