fredag 14 oktober 2011

Nyheter och extraöppet



Tack för alla gulliga ord om vår renovering! Det värmer ska ni veta!

Jag fortsätter med flera bilder från övervåningen annan dag.


Den här veckan har vi fått så många fina leveranser till butiken och vi har

rivit och slitit i kartonger och packat upp allt fint på hyllorna!


Och har ni sett vilken söt godbit som låg i en av kartongerna?


Kärlek vid första ögonkastet blev det när jag sprang på änglagrisen på mässan!






Vet inte om det syns så tydligt på bilden men det är en spargris så här kan man spara sina

guldpengar till något kul.



Jag måste genast göra en kompletteringsbeställning på dessa för det märktes redan igår

att fler än jag tycker om dem!


Nu i helgen har vi EXTRAÖPPET på lördag 11 - 15

och söndag har vi öppet 12 - 16



Välkomna till oss på HÖSTMYS!




Bitiken är fylld med höstens nyheter och allt du behöver för att skapa en mysig

stämning hemma. Självklart har vi SPECIALPRISER på utvalda varor!


20% rabatt på våra underbara pajformar


( gäller endast lördag o söndag 15-16/10)





Visst är det väl kul att bjuda på paj i en fin form!?

Finns i flera färger.







20% rabatt på värmande sjalar från VÅGA





Mysiga sjalar behövs nu när kylan kommer krypande.


Och julen närmar sig... kanske idé att tänka på julklappar?

Hur som helst är ni hjärtligt välkomna till oss i helgen!


Och är ni här i Strömsholm så passa på att besöka Fiskarn i Borgåsund också.

Lördag 15 okt 10 - 15 är det "matmarknad" där och ni kan handla praliner från

Ampan´s , lokalt producerad ost och marmelad. Stora Ekebys säteri finns också

där med god korv bland annat. Och så förstås allt gott som Fiskarn erbjuder!







Nu förbereder jag inför helgen och hoppas vi ses!

Kvällsfikat är fixat. Äppelkaka och vaniljsås blir det här.


Ha en underbar helg!


Kramar från Carina















4 kommentarer:

rosenälvorna sa...

Vilken kulig sparbössa, där får man lov att spara sedlar, så han orkar lyft! Christina

rosenälvorna sa...

Angående kaffemåttet, så har Matilda köpt det på Indiska :) Hoppas du finner det du också! Christina

nattugglan sa...

men den grisen skulle jag gärna ha velat ha.. skulle jag ha bott närmare dej skulle jag ha köpt den på momangen!!!O pajformen likaså.. Äppelkakan ser god ut... ha en bra vecka..den som kommer;O)

Vitt hus med svarta knutar sa...

Sicken fin gris! Den skulle verkligen inbjuda mig att spara...till en resa kanske...kanske för att köpa vingar för pengarna?;-)

I fredags var jag i V-ås. Hade inte dina öppettider i huvudet, men åkte förbi iaf...men så stängt det var.

Vad fint ni har renoverat på övervåningen! Vår övervåning står på tur här, men det tar ett tag att veta hur vi vill ha det så vi planerar och planerar. Jag ska nog visa hur du satt in extra fönster i väggen, för det var nice.

Önskar dig en fin start på veckan!
Kram,
Regina