onsdag 14 mars 2012

Nyheter



Jag står på huvudet i alla kartonger en stor del av dagarna. Det kommer hem

sååå mycket snyggt som vi fyller butiken med! Igår kom en pall varor från Danmark

med så mycket läckert, bla helt underbara kastruller o grytor. Jag lovar att visa er

senare.

Snygga krukor har också kommit hem i flera olika modeller. Kolla in de här vita,

krackelerade med rosor på, de finns i flera olika storlekar.






Vita pärlhyacinter och lite "trassel" i en av krukorna.






Nu pirrar det faktiskt lite i magen, säsongspremiären närmar sig med stormsteg.

Bara 1 ½ vecka kvar! Jag längtar verkligen och hoppas att någon kommer och hälsar på.



Det är ganska mycket att pyssla med nu inför öppningen, men det är
kärt pyssel. När nya leveranser kommer så blir det smått kaotiskt med alla
kartonger och innan allt hittar upp på hyllorna. Jag har kört skyttetrafik till
återvinningen med kartonger för även om vi sparar en del och återanvänder i
webshopen så blir det mycket över!



Det är faktiskt första gången som jag köper tulpaner i kruka, det ska bli spännande
att se när de slår ut.






Solen strålar och det ser ut att bli en underbar vårdag igen!

Idag blir det lite pyssel här hemma, vi har en födelsedag att fira imorgon och jag

ska förbereda lite smått.


Ha en alldeles underbar dag och TACK till alla er som tittar in här!


Kramar från Carina










5 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka fina krukor du visar! Jag känner verkligen ett behov av att göra om i fönstrena med nya krukor och blommor. Vårsolen talar ju också om att det är dags att tvätta fönstrena. Det ska blir roligt att besöka din butik igen=)

Ha en bra dag!
Kram,
Regina

Milla sa...

Jag kommer! SÅ nyfiken på de där fina ugnsforarna du visat! Kram Milla i Kvicksund

Photo by Maria sa...

Så fina krukor, jag har ngt liknande i källaren, kanske skulle plocka upp dem och plantera något vårfint..

Jag tänker på en sak när jag ser dina bilder, och det är att de är lite blåa.. Har du kollat så att vitbalansen står rätt på din kamera?? Prova med annan vitbalans och se om du får mer rätt färgton i dina bilder..
Hoppas du inte tar illa vid dig över att jag säger/skriver det för jag vill inte på något sätt vara en besserwisser utan bara hjälpa till..

Ha nu en fin onsdag..

Kram Mia

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad mycket fint du visar.Kan tänka mej att det är mycket nu .Men sånt som är skoj.Ha en härlig onsdag vännen.Kram Rita ♥

Marita sa...

Å vad spännande!!! Blir ju jättesugen att ta en sväng till dig och få njuta av allt fint!
kram,Marita