fredag 23 mars 2012

Vårpremiär



Nu är det nära! Imorgon är det äntligen säsongspremiär och vi fixar och

donar för fullt för att ni ska mötas av en vårfräsch butik fylld med massor av

inspiration!

Idag fyller vi på med fräscha vårblommor och små arrangemang. Igår var jag iväg en

sväng till "min" blomsterhandlare och fyllde bilen med vackra vårblommor.


Det var underbart att gå runt i de stora växthusen och njuta av all färgprakt!





Idag blir det ännu en tur till "min" andra blomsterhandlare och fylla på med annat

smått o gott.
Vattenkannan i zink är nyhemkommen och så söt att plantera i.

För att inte tala om de underbara små fåglarna som är sååå fina att sticka ner här och där.





Påskäggen är verkligen poppis! Jag var med på en liten vårmässa igår kväll

och de här äggen hade en rykande åtgång. Men vi fyller på med nya nu till helgen.

Vi fyller dem med godsaker som ni ser på bilden. Två cellofanpåsar med påskskum och

jellyägg, 2 chokladharar och 2 fina klubbor i ägget till ett pris av 55:-


Kan vara en fin present att ta med till påskbjudningen!





Lite gott fika i vårsolen är förstås ett måste och här blir det morotskaka

till kaffet. Provade att göra dem i en långpanna och det var smidigt och bra.





Nu är det bäst jag sätter fart, det står fortfarande kartonger och väntar på
att packas upp inför öppningen.

Önskar er alla en strålande helg och hoppas vi ses!!!

Klicka här för att se våra öppettider.

Kramar från Carina










Inga kommentarer: