onsdag 23 maj 2012

Mors dag


Smultron på båge - kanske det kan vara en fin present till mor på söndag?

En alldeles egen smultronplanta i en fin kruka!  Just nu har vi några fina
smultronplantor på båge i butiken, en söt och go present till kära mor eller till 
någon annan som du vill överraska.
( ja, det är riktiga smultron )




Butiken är fylld med fina presentidéer nu så varmt välkomna till oss och kika
på allt fint!



Doftande lavendel finns också hos oss nu.



Här  är 2 lavendel i en fin liten trälåda specialdesignad och handgjord för oss i Slottsboden



Här syns lådan lite bättre. Vill man plantera i lådan så rekommenderar jag att plasta
in botten på den för att skydda den lite, alternativt stoppa i en annan liten bunke.


Mängder med fina smycken finns också hos oss och det är alltid en uppskattad present.


Härliga glada färger!


Här är ett fint halsband och armband med "det lilla extra".


En annan fin och uppskattad present är en bukett med blommor och just nu finns det så
mycket fint ute i naturen att plocka av.
Jag var ute en sväng i trädgården tidigt i morse och njöt av alla dofter och passade på att
plocka mig en bukett med gullvivor o förgätmigej och en kvist löjtnantshjärta.
Det vita kruset med "slitage" finns hos oss i butiken och kostar endast 49:-
I samma serie hittar du även en kanna och en kruka.

Solen strålar även idag och jag ska njuta utomhus så mycket jag kan, lite trädgårdspyssel
och några varv med målarpenseln blir det idag igen.
 En pall med varor har anlänt på morgonen men jag ska försöka låta bli den tills ikväll,
även om det kliar i fingrarna och jag gärna vill riva och slita i kartongerna.
Självklart har jag redan gluttat  på följesedeln och sett att det är mycket spännande i lådorna.

Önskar Er alla en underbar dag med solsken och glädje!

Kramar från Carina  













3 kommentarer:

Gardenhouse sa...

Så mycket fint du visar här! Och din affär med allt vackert :)
Måste kika in om jag har vägarna förbi.
Tack för titten,
Sussi

Vitspets sa...

Så mycket fint jämt
Du måste ha en vacker butik
Kram Karina

hemma hos lilla mej sa...

Bara så mycket fint visar du.Du måste ha en bara så underbar och härlig butik .Ha det gött.Kram Rita ♥