onsdag 30 maj 2012

Nyheter & firande i dagarna 2



 Mysiga qviltar i milda ljusrosa och vita toner kom hem till oss i butiken för några dagar
sedan och jag kunde inte motstå att köpa med mig ett par stycken hem. 


På ena sidan är de lapptäcksmönstrade och den andra sidan har vit botten med små rosa blommor.

Sååå sköna att ha i soffan eller fåtöljen och vira in sig i när man sitter ute sköna
sommarkvällar!


Blev så glad när jag hittade dessa fina till butiken till ett bra pris, 495:-
( 130 cm x 190 cm )



Nu förbereder vi för fullt inför sommarsäsongen i butiken och i helgen har vi


Kom gärna och fira med oss! 
 Specialpriser på utvalda varor lördag och söndag  2 och 3 juni  kl 12 - 16

Hjärtligt välkomna!!!

From lördag har vi även öppet veckans alla dagar hela sommaren!



Nu har vi välfyllt på hyllorna med många olika ljuslyktor, bland annat dessa supersöta
tyglyktor ( med glaslykta inuti förstås ) och broderade texter som en duktig tjej, Tina syr.

Visst är de fina?
Finns med många olika texter och jag föll pladask för denna kombo,  Puss & Kram.



Den här vackra duken som är avtorkningsbar är en STOR favvo hos oss och
våra kunder och  nu har vi fått hem en ny sändning med dessa!  Dock fick vi inte så många
som vi önskade då de nu har tagit slut hos leverantören så vänta inte för länge om du är sugen!

Ha det allra bäst nu, ta vara på dagen och tack till alla er som tittar in här!

Kramar från Carina





  

2 kommentarer:

Vit Hortensia sa...

5 år!? Har tiden gått så fort?!
...och så fina qviltar! Har en romantisk ådra i mig som gärna skulle vilja ha sådana, men jag får det inte att passa in i stilen hemma, så det är "händerna bakom ryggen...bara titta" :-)

Allt gott till dig!
Birgitta

Vitspets sa...

Åhh så mysiga fina qviltar ...
Kram Karina