måndag 1 oktober 2012

And the winner is...



Hej hopp denna regniga måndag!

Här är det tända ljuslyktor lite överallt just nu som förgyller tillvaron och det behövs
en sådan här dag.

I helgen har jag skrivit små lotter och Susanna ( dottern ) har hjälpt mig med att dra
en vinnare.


GRATTIS till Karina med bloggen " Min vita spets"

Maila mig din adress så kommer det fina armbandet från VÅGA  på posten.

TACK till alla er som ville vara med i utlottningen. Jag önskar jag kunde ha gett er
allihopa ett armband, men så fungerar det ju tyvärr inte...



När mina rosor börjar nicka så brukar jag klippa av dem och stoppa ner dem i en skål
och så kan jag njuta av dem i några dagar till.


Här har helgen svischat förbi i rekordfart, vi har haft HÖSTMYS hos oss i butiken
och trots det regniga vädret i lördags var det många glada kunder som trotsade regn
och rusk och ändå besökte oss. Söndagen bjöd på bättre väder och vi har haft en kanonhelg
med många trevliga besökare. Är såååå glad och lycklig över att ni kommer till oss!


Nu är det som sagt ny vecka och nya utmaningar igen och snart ska jag åka ner till
butiken och städa samt förbereda inför kvällens "kundparty".

Önskar er alla en toppendag!

Kramar från Carina




5 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Hej fina Carina!
Aha...det har varit en fin utlottning här!
Vinnaren är granne, bloggvän och kund till mig! Så roligt för henne...tycker jag!
Tack för dina hälsningar...förlåt att jag inte bjudit tillbaka...men det går trögt. Försöker mest bara vara och hoppas att nya tankar och bilder ska besöka min knopp. ;o)
Kram på dig vännen!
Kicki

Frederica sa...

Trist jag missade din fina utlottning, men kul att jag hittade din fina blogg :)

Ha en bra dag! Kram Frederica

Vitspets sa...

Vilken trevlig kommentar jag fick på min blogg i dag
Jag är så glad :-) :-)
Kram Karina

Sallys hus sa...

Hej sötis!
Å grattis till Karina...;)
Rosor är allt bra underbara och dina där på bordet är verkligen så där perfekt utslagna..;)

Önskar verkligen jag kunde ta mig tid å åka till din fina butik snart men varje ledig stund går ju åt till den här renoveringen...det får bli längre fram..
Kram gumman o ha en fin tisdag!
Katarina

Vit Hortensia sa...

Önskar även dig en toppendag!...så här på tisdagen :-)

KRAM
Birgitta