onsdag 3 oktober 2012

På min köksvägg



Ombyte förnöjer, eller hur? I alla fall med vissa saker och ibland behövs det bara en ny
kudde eller att bara byta plats med några saker så känns det nytt igen.


Den här gången var det min kära tallrikshylla som fick åka ner från väggen.
Jag hittade en så fin hylla som goaste E har fixat i ordning med ny spontad baksida och färg,
och den fick hamna på köksväggen istället för tallrikshyllan.



Lite smått o gott har hamnat på hyllorna. Jag har slarvat bort mormors gamla mandelkvarn
och blev så glad när jag fann en likadan på loppis i somras!


De söta hästarna är också goaste E´s  mästerverk, vitmålade med små pärlhalsband.
Skylten med text har jag köpt för länge sedan av MiaMaria ( www.vitthusmedvitaknutar.blogspot.com )



En glasburk med små ljus står också på hyllan just nu. 
( det söta lilla smycket som jag brukar ha på ett ljus får pryda burken och är egentligen
ett örhänge )

..........................



Ja, redan onsdag idag och nu vänder vi klackarna mot helg igen!

Linnéa ( yngsta dottern ) kom hem och hälsade på och med sig hade hon en nybakad
äppelpaj, mums! Självklart förevigades den med en bild och vi dekorerade med små
söta äpplen som min goa K har plockat till mig.

Nyss backade en lastbil upp på gården och lastade av flera kartonger så nu är det
bäst att jag fyller bilen och ger mig iväg ner till butiken.

Idag har vi öppet  14 - 18
Välkomna!!!

Tack till alla er som tittar in här och varmt välkomna alla nya följare!

Kramar från Carina




 

2 kommentarer:

Vitspets sa...

Åhh vilken fin hylla
Den fick gärna bo hos mig
Ha en trevlig kväll
Kram Karina

Photo by Maria sa...

Så fin hylla.. Och visst är det så att det kan räcka med att byta en grej hemma och det känns som nytt..

Kram Mia