måndag 21 januari 2013

Extraöppet trots vintervila


Hej alla rara!

Vill börja med att berätta att nu till helgen kommer vi att ha 


EXTRAÖPPET  i Slottsboden 

fredag, lördag o söndag  25 - 27 jan    11 - 15

Vi har fått såååå mycket förfrågningar och önskningar om extraöppet  TROTS 
vintervilan och självklart  har vi gärna det!

Nu behöver vi plats för vårens nyheter som kommer hem lagom till säsongsöppningen
i  påsk  så nu i helgen kan ni  fynda en hel del hos oss!

VARMT VÄLKOMNA till oss!

Tala gärna om för vänner och bekanta också, vi annonserar inte utan jag skriver 
endast här på bloggen samt på facebook.




Alla bilder jag visar idag kommer från Formexmässan. Jag njöt i mängder 
av alla vackra blomsteruppsättningar och buketter!

Det har varit fantastiska dagar på Formex och jag tycker vi har lyckats hitta en 
härlig mix av godbitar!  Några nya leverantörer  ( för oss ) blev det också!



Men alla nya intryck sätter sina spår  -  jag har varit sååå trött efter mässan!
Alla ordersedlar ligger fortfarande i väskan,  jag har inte gått igenom dem än och kikat
på vad det egentligen var vi beställde men magkänslan säger att det är toppen!
Och jag litar på den!


Hoppas att alla våra kunder också kommer att gilla det som kommer!


Igår var det ingen vanlig söndag  -  nej, då var det Susannas födelsedag! 
22 år fyllde vår äldsta dotter och snart är hon ikapp mig, hihi.

Det blev en mysig eftermiddag med alla nära och kära samlade i hennes och 
pojkvännens lägenhet och de bjöd på så mycket smaskigt!



Hoppas ni också har haft en härlig helg och fått pyssla med det ni tycker om!

Nu ska jag pyssla och dona i butiken de närmaste dagarna så är ni 

HJÄRTLIGT VÄLKOMNA 

på extraöppet i helgen ( trots vintervilan )

Ha det gott!!

Kramar från Carina

1 kommentar:

Vit Hortensia sa...

Förstår att du är trött efter mässan! Insåg efter gårdagen, då Bosse och jag var där, att jag måste ta någon mer dag nästa mässa, man kan inte ta så många beslut under en och samma dag!
Min väska innehöll inte så många ordersedlar, desto tyngre var kassen med alla broschyrer, foldrar och visitkort.
Tänkte jag ska besöka några showrooms som finns på lagom köravstånd så snart det slutar vara så här halkigt. Men mässan var helt klart värd att åka på, tyckte jag!
Ha en härlig måndag!
Kramar Birgitta