söndag 6 januari 2013

Sköna söndag


Hej hopp! Här kommer en söndagshälsning från mig!

Hoppas ni har det bra! Jag har kommit in i en skön ledighetslunk, käre mannen 
har också varit långledig sedan i julas och vi har nog vänt på dygnet en aning,
men vad gör det?

Imorgon är det vardag igen och även om jag har vintervila i butiken så finns 
det en hel del att göra där.



Jag har inte kunnat göra inlägg på ett tag, helt plötsligt så var "blädder"knappen
spårlöst borta när jag skulle föra över bilder ?  Men de senaste dagarna har jag sett att 
det är flera än jag som råkat ut för detta. Vad det beror på har jag ingen aning om, men 
jag fick hjälp att installera chrome ( istället för explorer ) nu på morgonen och nu 
verkar det funka!




Julgranen är nu ett minne blott - igår kastades den ut men jag har verkligen 
njutit av den!  Har aldrig någonsin haft en så vacker gran!

De övriga julsakerna ligger också nerpackade i sina lådor och väntar på att komma 
upp på vinden. Nu smyger sig vårfeelingen in lite sakta.

Ha en fortsatt skön söndag!

Kramar från Carina


1 kommentar:

Vit Hortensia sa...

Ja, vårkänslor hade jag i fredags när vi tog bort granen i butiken och putsade fönster! Takdropp, sol och fågelkvitter...fattades bara lite vårblommor :-)...och du...jag tar gärna emot den där bandbiten! Jag hör av mig i morgon.
Ha en myspys söndagkväll!
Kram Birgitta