måndag 28 januari 2013

Glad o lycklig



Jag vaknade med ett stort leende på läpparna idag -  helgen har varit helt
underbar! 

TACK till alla er som kom till oss i butiken nu när vi hade extraöppet i 3 dagar 
och hjälpte oss göra plats för vårens nyheter som är på väg in!

Helt fantastiskt att det går att nå ut till så många med hjälp av blogg och facebook!
Och det var så kul att träffa er alla igen!!!
Nu tar jag åter "vintervila"  men  ni vet att ni alltid kan höra av er om ni vill 
så öppnar jag gärna just för Dig.  Eller om ni bor långt borta så skickar jag gärna.


Hemma på mitt vardagsrumsbord  står det fattigmanssilver just nu. 
En vas med rosor och så den här söta pumpaformade ljuslyktan som lyser så
fint ( lyktan finns hos oss i  butiken á 110:- )


Och ännu en söt ljuslykta men här har jag planterat en pärlhyacint i den
( ljuslykta på fot á 95:- och dekorationskronan á 7:- , bägge från butiken )

Jag hade handlat hem mängder med blommor till butiken i fredags och gjorde 
små och stora arrangemang och så gott som allt tog slut, såååå glad och tacksam
över att ni tycker om det!

Nu önskar jag er alla en bra start på nya veckan!!!

Kramar från Carina

2 kommentarer:

Camillas Lantliv sa...

Hurra grattis till att det gick så bra, det tvivlar jag inte en sekund på dock med allt fint du visar här.

Ha en fin dag, och låt leendet på dina läppar sitta kvar länge <3

Kram

Vit Hortensia sa...

Så roligt att du haft en givande helg!! Snart kanske du har öppet året runt?...verkar som om vintervilan blir kortare och kortare :-)
Jag har plock, tvätt och städdag idag. Inte så kul kanske, men givande när det är klart!

Måndagskram
Birgitta