fredag 30 augusti 2013

Höstnytt från Våga


I morse var det ganska mörkt när jag klev upp så jag tände ljus och satt härinne
i vardagsrummet och mös en stund. De nya ljuslyktorna som vi fick hem förra veckan 
sprider så fint sken, de mindre kostar 49:- st och den lite större 89:-
Jag tycker rutmönstret i dem passar så fint ihop :)

Det är så kul med alla höstnyheter som trillar in i butiken och igår kom ännu ett 
spännande paket...



...från Våga!

Helt underbara smycken fanns i kartongen!  Och det känns extra kul att det "guldiga" 
kommer tillbaka eller rättare sagt rosé. Det här halsbandet på bilden finns även i svart/silver
om man vill ha det istället. Så fiffigt gjort att man kan bestämma längden själv, bara justera 
snodden beroende på om man vill ha det långt eller lite kortare;)
( kostar 299:- )


Ännu en lång härlig kedja i rosé och till den finns även ett matchande armband som ej 
kom med på bild. Flera snygga armband som går att mixa och mastcha!



Snyggt silverhjärta med grå snodd. Ja det var ett litet urval av allt fint som fanns med 
i kartongen. Kom gärna in till oss i butiken och kika på resten!

Påminner om att vi har öppet varje dag 12 - 16 till och med söndag, sen har vi 
semesterstängt och öppnar åter söndag den 15 sept med höstens nya tider,
se dem här


Tidigare i veckan skrev jag att vi väntade hem härliga textilier och väntar 
det gör vi fortfarande för de hamnade på villovägar och nu håller vi tummarna 
för att de dyker upp idag! Många kunder väntar på beställda gardiner och de omtalade 
plädarna som finns med i leveransen så jag hoppas de kommer under dagen!



Nu önskar jag er alla en riktigt skön helg! Ta hand om varann, mys med tända 
ljus och ha det allra bäst!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: