tisdag 1 oktober 2013

Höstkänsla


Höstkänsla - ja det är det verkligen nu.  Och vilka härliga dagar hösten 
har bjudit på än så länge!  Soliga dagar och härliga färger som sprakar i träden.

Och tiden rusar på så snabbt så jag hinner inte med riktigt...
... vi hade en alldeles fantastisk helg i butiken med många glada och trevliga besökare!

Tusen TACK till er alla som besöker oss!  Och jag är alldeles varm i hjärtat av alla 
fina ord från er!!! Butiken är vårt lilla "skötebarn"  och  jag vill så gärna att ni ska känna 
er välkomna och hitta det  där lilla extra  och då är det så härligt när jag får höra just det 
av er!



Presentpåsar med "det lilla extra"  är uppskattat  och fint att ge bort som present.
Den här påsen innehåller en påse te á 39:-, en ljuslykta á 35:- och är dekorerat med ett 
höstlöv á 8:- , totalt 82:- 



Eller en påse fylld med smaksatt kaffe á 49:- och en söt påse med hasselnötter överdragna 
med choklad med kaffesmak á 65:- och så ett löv á 8:- , totalt 122:-

Hos oss i butiken hittar du ännu fler förslag på presentpåsar!

Och mycket annat skoj hittar du också förstås!
Nyss var lastbilen här och lämnade av  mängder med varor från 2 olika leverantörer,
varav den ena är "ny"  för oss.  Så idag blir det "julafton"  igen med att sprätta 
paket och packa upp!




Avslutar med en bild på min vas som jag är så lycklig över!  Susanna ( dottern ) 
tipsade mig om den i slutet av sommaren ;)  Den är från Mio och påminner väldigt 
väldigt mycket om vasen från Svenskt Tenn men till ett helt annat pris..
Stor och maffig är den och på Mio kostar den 349:-
( Vasen från Svenskt Tenn kostar 2500:- )

Nu är det bäst att jag går ut och tar reda på alla kartonger och ser vad det är
för kul som gömmer sig i dem!

Vi har öppet igen imorgon onsdag 12 - 15 och på torsdag 14 - 18.

Välkomna!!!

Ha en fin dag så ses vi snart igen!

Kramar från Carina



Inga kommentarer: