fredag 4 oktober 2013

Rosa


Morgonmys med tända ljus och nya rosor till helgen:)
Och det fick bli rosa rosor nu när det är  rosa månad.



Den här veckan har gått så fort, men det är väl så när man har kul?

Flera trevliga kundkvällar har vi haft med så många glada o trevliga tjejer!!!
Mycket nytt har trillat in under veckan  (  närmare bestämt 6 olika leveranser ) så 
jag har haft julafton med att sprätta paket .)

Idag är jag ledig och ska alldeles strax iväg på skojsigheter. Snart kommer goaste 
Elisabeth och hämtar upp mig och så ska vi åka vidare till raraste Katarina.
Ska bli såååå kul!!!



Massor med fin keramik från Rif har kommit i veckan och min nya favorit 
är den lattefärgade. Köpte med mig en urna hem och det kommer nog att bli mer...

Nu finns de STORA faten hemma igen i latte och i grått, men vänta inte för 
länge om du är intresserad. De brukar gå åt snabbt...

Och så har det kommit hem så snygga tallrikar i den serien! ( och tallrikarna 
tål maskindisk :)



Här ser ni tallriken i svart/vitt  och den passar så himla bra ihop med den helsvarta 
keramiken vi har från Miljögården.

Vi har öppet på söndag igen 12 - 16 och ni är varmt välkomna!
www.slottsboden.com



Häromdagen var jag iväg och fixade mina naglar igen, jag går ca var 3:e vecka 
och lägger en gel på mina egna naglar så de ska hålla och den här gången fick 
de också bli rosa. Och har ni sett att hon även lyckades få dit ett rosa band på 
nageln?

På bilden håller jag i rosesmycken som är min stora favvo just nu! Finns flera 
fina smycken hos oss i butiken just nu och ännu mer kommer... Igår em hade jag 
besök av Maria från Våga som var och visade det allra senaste och det kommer 
hem om ett par veckor. Spännande, spännande!

Nu är det bäst att jag gör mig i ordning och går ut en prommis med Elvis
( som fortfarande ligger o sover )  innan det är dags att åka.

Ha en toppendag och en jättemysig helg!!!

Kramar från Carina

2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Härligt nu när det är lite rosa tider .Pga Rosa bandet .Fint med rosa rosor och rosa bandet på nageln .Härligt! .Önskar dej en mysig fredag vännen och kanelbullens dag .Kram Rita

Sallys hus sa...

Hej du fina!
Tack för idag. Det var så mysigt men huu va tiden gick fort.

Å så mycket fint du fått in i butiken..ska komma sen som vi sa närmre jul...kasnke behöver en massa julklappar till mig själv..;)
naglarna visade du minsann inte.
Gud så fint!
Ha en mysig helg nu!
Kram Katarina