måndag 25 november 2013

Fulltankad


Måndag och solen fortsätter att stråla från en blå himmel, precis som den gjort 
hela helgen!

Hoppas ni har haft det bra, jag har haft ett härligt veckoslut så nu känner 
jag att energin är påfylld.

I fredags hade jag besök av goaste Katarina  www.sallyshus.blogspot.com och 
timmarna rusade iväg.  Och kolla in den fina buketten som hon hade med sig,
den står på bordet som en riktig glädjespridare just nu!



Katarina är en av de första bloggarna som jag började följa och vi har 
träffats flera gånger under dessa dryga 6 bloggår men det här var första gången som hon
var hit och hälsade på.



I lördags  var jag med min goa väninna Suss till Taxinge på julmarknad.
Solen strålade även då men med kärvar, granar och många små eldar utomhus 
så gjorde de sitt bästa för att få upp stämningen;)

Och vi fick verkligen julstämning!  Såååå mysigt och så många härliga utställare 
med mycket fint!


Men Taxinge är ju ett kakslott och inget besök där utan fika:)


Hur mycket som helst att välja på!


Det slutade med kaffe, räkmacka och en liten kaka :)


I butiken har det varit mycket att göra i helgen, jag är så glad att ni är så 
många som väljer att besöka oss! 

Advent närmar sig och många handlade ljus och tillbehör för att dekorera 
sin ljusstake inför advent, alltid lika kul att få ta del av alla idéer!  Julklappar har 
slagits in och många beställningar på presentpåsar med godsaker har det blivit.

Nu förbereder vi för  mera JULMYS i butiken,  flera kransar ska bindas, det ska 
packas upp nytt på hyllorna och ännu mera julkänsla ska in!



Ha en bra start på nya veckan så ses vi snart igen!

Kramar från Carina


1 kommentar:

Sallys hus sa...

Hej raring och tack själv för en mysig eftermiddag!
Underbart hem har du och så himla städat överallt..;) Jag skrattade åt Elvis halva kvällen och Sally nosade hur länge som helst på mig då jag kom hem..;)
Ha en fin dag!
kram Katarina