fredag 1 november 2013

Mera ljus och öppet i helgen



Det blir mycket nytt från butiken just nu men det kommer hem så otroligt mycket
skoj som jag vill visa;)

Redan igår fick vi påfyllning av adventsljusstakarna som jag visade i förra 
inlägget så nu i helgen finns alla sorter jag visade på lager igen!

Vi har öppet HELA helgen, lördag 11- 15 o söndag 12 - 16

VÄLKOMNA!!!

Med i paketet igår fanns även en jättefin batteridriven ljusslinga
( den ni ser på bild ovanför )
Små små glasbollar som lyser så fint!


Här ovanför har jag lagt den i en ljuslykta tillsammans med kottar.


Här har jag virat den runt ett murgrönshjärta...


...och här har jag lagt den på min ljusbricka ( då är det även något som lyser upp på bordet
fast jag inte tänt några ljus )

Ni ser, det finns hur många användningsområden som helst.
Det är timer på den så när man tänder den lyser den i 6 timmar innan den slocknar
och så tänds den nästa dag samma tid... Praktiskt, eller hur?


Här kikar solen fram just nu så jag ska ge mig ut en runda i skogen innan 
dagen fortsätter. Mera paket har kommit på morgonen och dessa innehåller
en massa fin textil.  Bland annat har vi fått påfyllning av våra populära 
gardiner, både Sanna o Elvira-serien så ni som väntar vet att de finns hos oss 
i helgen:)

Ha nu en alldeles underbar helg. Tänd några extra ljus för nära o kära som inte finns 
hos oss längre.

Vill ni göra en utflykt så är ni varmt välkomna att besöka oss i butiken!

Kramar från Carina