fredag 22 november 2013

Greengate och julmys


En efterlängtad leverans från Greengate kom igår och jag hade fullt upp med
att sprätta kartonger och packa upp.

Massor med fint!  Vi fick påfyllning av de fina Sophie Vintage kopparna med fat,
och lattemuggarna på bild.
 Hihi, och här har små Mailegmöss hoppat ner ;)



I samma serie kom det även hem härliga tekoppar och fat.
Och en helt underbar löpare!
Kökshanddukar, förkläde och stor duk ( 150 cm x 150 cm ) mm.



Såååå fint!


Löparen kostar 129:-


Lattemuggar i serien Audrey Rose á 89:-   Mina storfavoriter just nu!


Skål i samma serie á 110:-


Och härliga temuggar i serien Dora white.


De fina kuddfodralen från Greengate som sålde slut på en gång sist vi hade dem
finns åter igen på lager.



Full fart i butiken med andra ord:)  Såååå mycket godsaker  finns också
på hyllorna, flera olika sorters karameller
Här syns polkagrisar både i påse och stång.

I helgen har vi öppet igen både lördag 11-15 och söndag 12-16

Varmt välkomna till oss, kika på allt fint som kommit hem och känn
julstämningen.  Hos oss hittar du mysiga klappar till nära o kära!



De här mysiga "granarna" med belysning packade jag också upp igår.
De lyser så stämningsfullt och fint.

Jag var även in en sväng till blomgrossisten och fyllde på med MASSOR av 
fina små knubbiga hyacinter, små granar, kransar  och mycket annat fint.

Idag blir det en hel del förberedelser i butiken, allt för att ni ska känna er 
hjärtligt välkomna om ni besöker oss i helgen!

Ha en härlig fredag!  Det tänker jag ha;)

Kramar från Carina

Inga kommentarer: