måndag 7 april 2014

Glädjespridare


Den här lilla buketten plockade jag hemma på gården igår och nu 
står den i köket och sprider glädje:)

Det passar extra bra idag när det är grått och regnigt, det känns som den 
lyser upp lite extra nu.


Jag har suttit en stund i uterummet nu på morgonen med tända ljus
och lyssnat på regnet som smattrade  på taket. En mysig och rofylld stund 
att starta dagen med. 
I fredags när jag var iväg och handlade hem blommor till butiken hittade 
jag så söta minitulpanlökar och en lade jag beslag på till mig själv;)
Så små och näpna!


De lyser som små solar!


Här syns några av planteringarna som jag gjorde i helgen, jag hinner 
inte med att fotografera när vi har öppet men jag knäppte ett par snabba 
kort igår innan öppning när jag var där och pysslade.

Helgen har bjudit på mycket skojsigheter och som vanligt rusade dagarna 
iväg alldeles för fort. 
Nu väntar en ny spännande vecka och vi ses snart igen!

Kramar från Carina

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Härlig liten bukett som sprider färg och glädje =)

Kram Mia