onsdag 4 mars 2015


Hur efterlängtat är inte det här?

I måndags eftermiddag när jag kom hem från butiken strålade solen och 
fåglarna kvittrade och jag kunde sätta mig i uterummet med en kopp kaffe. 
Så mysigt och rofyllt att sitta "ute" en stund  med kaffekoppen som sällskap ;)




Men sen kom tisdagen med snöblandat ruggväder och det var dags att mysa inomhus
istället :) Och hemma njuter jag av mina blommande körsbärskvistar som står i köket!

I butiken har vi  V Å R inomhus och vi tänder mängder med ljus i väntan på den 
utlovade vårvärmen som ska komma...:)




Idag fortsätter vi med att packa upp ännu mera nytt från Greengate samt mängder
med godsaker. Och varm choklad i finaste koppen är väl inte helt fel?

Vi har öppet 12 - 18 idag, hoppas vi ses!

Våra övriga öppettider ser du här

Ha en härlig "mittiveckandag", nu vänder vi oss mot helg igen!

Kramar från Carina


Inga kommentarer: