fredag 29 maj 2015

Goodmorning sunshine


Jag hade hoppats på att vakna extra pigg idag eftersom jag faktiskt gick och la mig
lite tidigare igår. Men nej, jag var helt slut igår kväll och jag är fortfarande trött... Men några 
koppar kaffe så piggnar jag snart till ;)  Och vetskapen om att det är fredag och hela helgen 
framför oss gör att allt känns toppen!

Igår var jag iväg och valde ut de finaste blomstrena jag kunde hitta till butiken.


Hittade sååå himla fina rosor och härligt doftande lavendel bland annat.


Underbara rosor till Mors Dag eller om du behöver en "gåbortblomma".
Eva har gjort så fina arrangemang i våra nya vattkannor!


Ljuvlig rosa färg på rosorna :)


Små minirosor ihop med murgröna i olika arrangemang.


Välkomna till oss och kika. Nu har vi öppet dagligen 12 - 16.


Blomsterglädje i kruka från 80:-


Och vet ni, vi har även fått en STOR sändning med nya Majalyktor.
Dels kära favoriter men även 2 för oss helt nya lyktor och de är jättefina!

Jag har inte hunnit fotografera än men ni som följer oss på fb o instagram
kommer säkert se dem senare under dagen. 
Sunshine heter den ena och är vit med text ( silver på insidan)
Texten är underbar och den här blir en fin present att ge till någon ( men självklart
behöver man en till sig själv också ;)

"Goodmorning sunshine. Let´s have a lovely day by choosing happiness in life"
( så börjar texten och fortsätter i positiv och peppande anda )

Den andra heter Glowing Beads och är en jättesöt vit liten lykta som blev min 
favorit på en gång! Sprider ett så vackert sken!!!


Vi har även ett superfint ERBJUDANDE  på dessa fat. Finns endast ett fåtal 
kvar i butiken ( kommer inte hem fler ) och vi säljer ut dem för 159:- ( ord pris 225:- )

Jättefina att använda som ostbricka, eller varför inte ljusfat?
Diameter på det stora är 36 cm.

Finns även en mindre modell som vi säljer ut  för 79:- ( ord 99:- )

Härligt med fina fynd, eller hur?

Nu måste jag sluta. Idag känns det som jag behöver gummisnodd på timmarna så 
de räcker lite längre. Mycket som ska hinnas med idag.

Bland annat väntar ett företagsbesök hos en av våra leverantörer och 
förhoppningsvis kommer jag hem med mycket fint:)

Sen ska det där vanliga hinnas med inför helgen, ni vet, ge hemmet lite kärlek ,
trolla bort änglatofflor mm. Kylen fyllde jag igår så där är jag klar, men en hel del
gott ska bakas inför söndagen då våra kära barn med respektive kommer hem. 

Och som sagt, nu är butiken öppen VARJE dag 12 - 16. Känn er hjärtligt välkomna!

Ha en strålande dag och en fin helg!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: