fredag 9 oktober 2015

Berörd.....


.....och  v a r m  långt in i hjärteroten :)

Igår kväll fick jag ett meddelande på telefonen från en kund som besökt oss
förra helgen. Hon tackade oss för den härliga stämningen som råder i butiken
och framförallt  för  G L Ä D J E N  vi sprider :)

Det gjorde mig så himla glad och fick mig att stanna upp en stund och fundera.
Det är precis den känslan jag vill förmedla till alla som hälsar på hos oss och jag 
hoppas verkligen att ni alla känner av det. 



Det har varit mitt mål och motto från första dagen jag öppnade butiken
och något jag eftersträvar hela tiden. 
Jag vill att ni ska känna harmoni och glädje och förhoppningsvis även bli 
inspirerade!   En "feelgood"känsla helt enkelt!

Härligt om ni går från oss i butiken med en varm och G L A D känsla i kroppen!



I butiken kan ni strosa runt i lugn och ro, här råder ingen stress och jag hoppas 
ni också känner av de positiva vibrationerna ;) Hos oss hittar ni glädje och jag är
så tacksam för att ni hälsar på oss och håller butiken levande!



Butiken ligger mig  varmt om hjärtat, det är vårt "skötebarn"  och  det
gjorde mig väldigt glad att få detta sms ;) Så himla glad så det blev ett helt 
blogginlägg av det ;)  

Alla bilder idag är från butiken eller i alla fall på sådant som finns hos i butiken
just nu :)

Och nu laddar vi för  F R E D A G S M Y S,  både i butiken och till kvällen hemma;)

En härlig helg ligger också framför oss och våra öppettider ser du här

Ha det allra bäst!!!

Kramar från Carina


Inga kommentarer: