måndag 2 november 2015


Hej måndag och november!   Ny vecka med nya spännande möjligheter som väntar.

Idag är väl förmiddagen mindre spännande i och för sig, tandläkarbesök och ett
vanligt läkarbesök väntar men efter det ska jag träffa raraste Annica på 
Bud to rose och hon ska visa deras nyheter ;)

Helgbuketten i fredags blev lite extra fin, allt för att dra blickarna till sig hihi
och inte kika på änglatofflorna på golvet :) För det blev en lång dag i fredags och 
det fanns inte alls nån tid till extra kärlek till hemmet när jag kom hem. 



Men fredagsmys och hemlagad pizza blev det i alla fall :)
Linnéa  (yngsta dottern) kom och hälsade på oss till kvällen när hennes Thomas jobbade
och det blev en supermysig kväll med  pizza och massor med prat.


Och vilken toppenhelg vi har haft i butiken!  Jag blir lika glatt överraskad varje 
dag över att ni är så många som hittar till oss! Och tusen tack för alla fina ord ni 
delar med er av om butiken!!! Jag sparar dem i hjärtat:)


I lördags kväll var vi bjudna hem till Linnéa och Thomas på mat och jag passade 
på att fotografera litegrann. De har det så himla mysigt i sin lägenhet.
Det här är det första man möts av i hallen, så välkomnande och fint!


Vi bjöds på den godaste älggrytan jag någonsin ätit! 


Till dessert blev det en supergod kladdkakemuffins som Linnéa hade hunnit med
att baka efter jobbet i lördags ( + grytan förstås som hon också fixade när hon kom hem )
Hon var hos mig i butiken och jobbade i lördags, allt för att lära sig så hon kan hoppa 
in lite då och då. 


Jag avslutar med en bild hemifrån vårt vardagsrum, hann med att knäppa ett 
par bilder i dagsljus igår förmiddag :)

Nu är det bäst att rusa så jag inte blir försenad till tandläkaren.
Ha en härlig start på veckan så ses vi snart igen!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: