tisdag 15 december 2015


Hej igen!  Mina snittamaryllisar som jag köpte så knoppiga till helgen har 
slagit ut och bjuder på en stor maffig bukett att glädjas åt! Amaryllis är en riktig 
storfavorit och håller sig fina länge!




I förra veckan lyckades vi hitta en kväll där alla var lediga tillsammans och vi 
bjöd med oss barnen med respektive och så lilla Loui förstås på julbord på Westerqwarn.



Så mysigt att samla alla och få några timmar tillsammans med julmys och god mat.


Mormors lilla charmtroll:)

Ja, det är härligt med små avbrott i vardagen och umgänge med nära och kära 
är guld värt!


Glöggkväll tillsammans med väninnorna har också hunnits med en vardagskväll.



Goaste E bjöd på så mycket smått o gott och vi hade en jättetrevlig kväll tillsammans!

Känns viktigt att ta sig tid att umgås.


Väninnan Suss hade bakat världens sötaste små pepparkakshus och vi fick med oss
varsitt hem. Så gulligt att fästa på koppen men jag tänker inte äta upp det;) Det ska bara
få stå där och se fint ut :)

Nu  ska jag strax ge mig ut på en promenad med en glad liten hund och sen
väntar den här dagen på att fyllas med lite av varje.

Ha en toppentisdag vad du än gör! Vi ses säkert imorgon igen;)

Kram Carina

Inga kommentarer: