fredag 8 april 2016


F R E D A G   och i butiken är vi laddade för fredagsmys hela dagen.
Vi har packat upp galet mycket snyggt denna vecka och gjort om en hel del i 
butiken för att det ska kännas nytt o fräscht.

Blått och vitt , sååå fräscht och blandar du dessutom in lite korgmaterial och
trä tillsammans med det blåvita så blir det ännu mer "levande".

Kolla in det snygga förklädet som hänger på sidan av skåpet. Big LOVE på det;)


Tallrikar och assietter i olika blå toner och mönster. Nyhemkomna glas i 2 stl som 
jag har längtat efter sedan jag såg dem på mässan.


Blåvit löpare från Greengate mitt på bordet och här syns även hur snyggt det blir med trä 
tillsammans med det blåvita.


Många fina tavlor har packats upp i veckan och till höger på bild skymtar ni
2 fina fjärilstavlor.


Ännu flera vackra tavlor...


Härliga trasmattor i 2 storlekar.


Löpare i blåa toner tillsammans med vitt och beige.


"Slottsnycklar" , fina krukor och skålar...


och påfyllning av Maisonserien är lite av allt som kommit hem.


Självklart har det kommit mycket fint även i andra färger!


Flera olika lampfötter och skärmar bland annat. Här syns en av de nya "fötterna" 
á 299:- tillsammans med en randig tygskärm. Och ser ni att ränderna i skärmen går 
igen i de nyhemkomna fina pappaskarna?


Blommor har vi också fyllt på med, både färdiga arrangemang...


...och så de söta murgröneviolerna! Supersöt blomma som blommar glatt hela 
sommaren! Planteras med fördel om i en större kruka och trivs utomhus när risken
för frost är över.

Här kämpar solen för att ta sig fram mellan molnen så vi hoppas på sköna 
soliga dagar!   Idag har jag tänkt att jag ska vara ledig men jag vet att flera leveranser
är på väg till oss så jag gissar på att det blir butiksjobb i alla fall senare idag:) Men det
är förstås bara skoj!!! Butiken är öppen som vanligt idag 12 - 16 och Eva hälsar er 
glatt välkomna! 

Jag ska ge hemmet lite kärlek innan det är dags för helghandling och
fredagsmys.  Vad hittar ni på?

Trevlig helg och kom gärna och hälsa på oss i butiken :)

Kramar från Carina



Inga kommentarer: