fredag 2 september 2016


F R E D A G S M Y S  

Nya fredagsmyslyktan från Majas finns hos oss i butiken i begränsad upplaga
och visst är den fin? Den nya lyktan är även vattentålig ( OBS! Inte maskindisk ),
men den kan användas som skål som jag gjort och användas till godis ;)
Eller kanske med en liten blomma i ?

Här ska de sista ner i resväskan och så ska jag dansa runt med dammsugaren och gosa lite 
med en glad liten hund innan vi lämnar över till hus- och hundvakterna och 
åker mot solen o värmen. 

Tittar in här när jag är hemma från semestern igen för datorn lämnar jag hemma.
Men jag kommer uppdatera instagram så om ni vill följa mig där heter jag: carinaharju

Butikens instagram uppdateras som vanligt och den sköter Susanna om under 
semestern;)

Butiken är öppen som vanligt och Eva och Susanna hälsar er hjärtligt
välkomna!

Ha en mysig fredag och en härlig helg!

Kram Carina


Inga kommentarer: