torsdag 20 oktober 2016



Rosa oktober och självklart blir det rosa rosor på bordet! Dessa ä från Ica
och 5:- på varje bukett går till bröstcancerfonden. Inte någon stor summa men alla
bäckar små...


Hos oss i butiken har vi dessa vackra lyktor från Majas Cottage och just dessa 2
stödjer bröstcancerfonden så passa på att köpa ett par stycken. Sprider så vackert 
sken!! 99:- och 79:- kostar de.



Så fint med allt rosa som sprider en mjuk fin stämning! Och har ni sett, nu har
vi fått hem de snygga krukorna med guldkant igen! Finns även vita och svarta med
guldkant i olika storlekar. Sammetskudden är en STORfavvo och hur mysig som helst. 
99:- kostar kuddfodralet.





Mina naglar är förstås också rosa nu i oktober :)
När jag fixade dem sist så kunde man köpa till en rosabandet-stämpel eller 
som jag gjorde, lite bling i form av rosa bandet ;) Pengarna för detta gick oavkortat till
bröstcancerfonden. 


Snart väntar en promenad innan butiksöppning men först ska jag fylla bilen 
med kartonger. En JÄTTEpall med varor kom nyss... Julafton varje dag!

Den här veckan fortsätter som övriga veckor. Leveranserna trillar in tätt. Vi har fått
ännu mera smycken denna vecka, en ljuvlig leverans med mässing och så har vi fått 
påfyllning av linnevatten mm från Washologi. Och så godsaker förstås!



Dessa praliner kan jag varmt rekommendera! Såååå himmelskt goda och smälter
i munnen. Ligger 4 st i en ask fint förpackad ( en av varje ) och kostar 55:- Blir toppen till
en kopp kaffe!  Finns förstås hos oss i butiken.

Ha en fin dag! Kom gärna och hälsa på i butiken, idag finns vi på plats 12 - 18.
Hoppas vi ses!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: