fredag 28 oktober 2016



Välkomna till oss i butiken och bubbla idag 12 - 17! Flera fina erbjudanden!!

Solen kikar fram och det ser ut att bli en strålande dag och helg! Stort GILLA på det!

Vi har haft fullt upp i veckan med att plocka fram allt nytt som anlänt till oss och
nu har vi även smygit fram julen :) Sååå mysigt med all fin belysning!





Just nu är det välfyllt med belysning men vänta inte för länge...
Vi har ännu flera varianter i butiken som jag inte hunnit fota än...




Muggen från Greengate har jag längtat efter sen jag såg den på mässan. 
Kommer att bli min decembermugg :) Du hittar dem hos oss i butiken. 


Igår kom ett jättelass med Majalyktor igen. Nya efterlängtade modeller.

Pappalyktan är väl helt underbar?  Finns i begränsd upplaga och självklart stödjer 
även den barncancerfonden. Tillsammans gör vi skillnad.

Idag fortsätter vi packa upp Maja, bland annat julens finaste :)



Nu ska jag sätta fart! Mycket förberedelser innan öppning idag:) Hoppas vi ses!

Ikväll efter stängning ska jag byta om snabbt och sen väntar gala på slottet :)

Ha en toppendag och helg!!!

Höstkramar från Carina

Inga kommentarer: