tisdag 6 januari 2009

Dags för en liten utlottning...



Tretton Dag jul. Imorgon börjar verkligheten igen.

Vi har vänt upp och ner på dygnet, haft en härlig ledighet, umgåtts med goda vänner, långa sköna sovmorgnar och ätit alldeles för mycket godis. Men åh, så skönt det har varit!

Det brukar gå ganska snabbt att komma in i rutinerna , och om bara några dagar så är det helg igen!


Och besöksräknaren tickar på!


Dags för en utlottning!




Allt du behöver göra för att delta är att skriva en liten hälsning här på bloggen eller maila till mig carinaharju@slottsboden.com

Om du länkar till tävlingen på din blogg så får du en extra vinstchans, men skriv det i din kommentar så jag vet.



Du kan vinna ett fint halsband från Pearls for girls. (Smycket finns även att köpa i vår webshop)

Lycka till!


Utlottningen pågår till och med torsdag kväll 8 januari kl 22.

Ha det så gott !

Kramar från

Carina








30 kommentarer:

Mamma C sa...

Oj, då var man först denna gång. Tur att det är helg snart igen så man får sig en mjukstart till vardagen. Jag har inte varit ledig hela tiden. Men heller inte jobbat hela dagar när jag varit på jobbet. Klart man vill vara med i din utlottning. Jag länkar till dig hos mig.
Kram mamma C

Hemmalycka sa...

Jag är gärna med och tävlar och SJÄLVKLART så länkar jag.
Hoppas på tur.
Kram Åsa

Sjabbig men chic sa...

Såklart jag vill vara med Carina! Och jag länkar med bild i vänsterkolumnen hos mig. Jättefint juuu!

Kram Lisa

Leva Livet Nu sa...

Här finns en till med förhoppning om god TUR.......

Therese

Anonym sa...

Vad kul med en tävling . Klart att jag e med på den. Å vilket fint pris också. Vill haa, vill vinna !
kramis ewa

Leva Livet Nu sa...

Ps!! Lyckades länka oxå!! :)
Kram
Therese

C De-sign sa...

Hej GRATTIS till alla besökare! Naturligtvis vill jag vara med på utlottning och jag länkar också.... nu är det bara att hålla tummarna! Ja, man har vänt på dygnet och det har varit långa sköna lediga dagar... men nu börjar vardagen igen.... det gäller ju att kunna stanna upp och njuta då också! Jag önskar dig allt GOTT inför det nya året! Kramar fr C

Vitt är vackert sa...

Kul att ha hittat din blogg! Å ramla in på en tävling-va trevligt!
Jag är gärna med!!!

Härlig blogg har du!
Ha det bra.
Kram Ellinor

Nettan sa...

Ja men klart att man vill vara med & självklart länkar jag !
Grattis till alla dina besökare.

Här har vi oxå vänt på dygnet & är mer som Vampyrer, men ikväll ska det bli ändring på det !!

Kram Nettan

Hanna i Det stora grå huset sa...

Oj vad roligt att ramla in här lagom till en utlottning! Känns lite fräckt nästan, men jag måste ändå vara med! Ett sådant underbart smycke önskar jag mig!!!
Håller tummarna STENHÅRT!

Och du; GRATTIS till alla dina besökare!
Tulpanerna är helt underbara, gillar speciellt hur solen lyser igenom dem på bilden!

Kram Hanna

Eva sa...

Läckert med tulpaner. Jag vill såklart vara med och försöka vinna mig ett halsband. Länkar till tävlingen i min blogg

Sara sa...

Hejsan
Så roligt med en utlottning, jag är gärna med.
Kram Sara

Vita hjärtan sa...

Oj, vad roligt! Ja,jag hade ju tur förra gången, så jag chansar igen.

Kram Annemari

Anonym sa...

hej gumman :) ja man får vara glad för att man aldrig behöver använda släckaren, men det är ändå sååå skönt när man har de hemma :) blir nog en till så vi har två :)

länkar till tävlingen hos mig :)

stor kram sara

ANNIKA sa...

Hejsan!
Älskar smycken så jag är med och tävlar och hoppas...
Ha en bra start på nya året!
gustafsson.57@hotmail.com

Livingroom sa...

Hej,
tittar in för första gången. Fin blogg du har. Deltar givetvis i utlottningen av den vackra smycket och länkar naturligtvis,
Lotta

Min Skattkammare sa...

Nej men åhhhhhh, det här vill man ju inte missa! Vad snäll du är!
Jag tror att det lutar åt fredag för oss på mässan, vi kan väl höras då, i såfall.
Det ska bli spännande att se om nåt nytt revolutionerande hänt där på mässan, det vore nåt det! ;o)
Glad fortsättning på nya året!
Underbart........!
Kramar Kicki

Stina sa...

Hej...klart jag vill vara med och tävla...och vill vinna såklart :))
Länkar till dig från min sida.

Kram Stina

Anonym sa...

Vill garna vara med och helst vinna. Tack for en trevlig blogg.
Barbro
keysbmv@yahoo.com

Skogsdoft & havsbris sa...

Hejsan!
Vi gärna vara med i utlottningen! :)
God fortsättning på det nya året!

Anonym sa...

Hej och god fortsättning!! Säger som "vita hjärtan": Jag hade tur förra gången men chansar igen!!

Kram
Birgitta

Helena Sjögren sa...

Ja här börjar allvaret i morgon. Skönt att komma in i rutiner igen efter en lång ledighet..
Klart jag är med å tävlar, länkar till den hos mig också . Håller tummarna å hoppas på tur ! Kram

Jen sa...

Halloj på dig!
Hoppas att du har det bra i kylan!

Vill gärna vara med i din utlottning, och hoppas på att jag har lite tur.

Ha det gott! / Jen

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo

Åhh vad kul med tävling..jag vill gärna vara med.
Kul att jag hittade en ny blogg, jag kommer igen..
Ha det så bra
Kram Liselotte

Liz sa...

Klart jag är med och så klart du har en länk sida hos mig.
http://chiclady.blogg.se/2009/january/vardags-lycka-har-en-utlottning-om-ett-halsba.html
Kram från Malmberget :)

Psst! om du åxå vill tävla så titta in hos mig, jag har massor av länkar till tävlingar med bra priser.
/ Liz

Anonym sa...

Hej hej, jag tävlar ju såklart! =) Har tyvärr ingen blogg men hoppas att jag har en liiiiten chans ändå.



MAIL (om jag vinner): cee-cee.h@hotmail.com

kullervilla sa...

Oj hitta din tävling precis innan dragning. Klart vi vill vara med, hoppas på tur.
Finns en tävling hos oss om du känner för det.
Kramiz//kullervilla

Anonym sa...

Hej!

Jag gillar fotona på din blogg. Tar du alla själv?

Självklart vill jag vara med i utlottningen om ett så fint pris och har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/january/halsband-8-januari.html

Hör gärna av dig om du har fler roliga tävlingar så lägger jag in dem också!

evamar

Nanna sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning!

Hanna i Det stora grå huset sa...

Å nu är klockan över 22!!!
Håller mina tummar HÅRT!!!!
Kram Hanna