onsdag 21 januari 2009


Vardagslycka...



Blommor på bordet blir som balsam för själen = vardagslycka!



Nu har det gått några dagar sen mässan och intrycken börjar falla på plats, mycket nytt är på ingång under våren och det ska bli kul när leveranserna börjar komma. Några nya leverantörer blev det även denna gång.



Som sagt så tog jag inte så mycket egna foton men jag har lånat några bilder från nätet som jag ska visa. En underbar serie i patinerad korg som jag har beställt hem, och jag tror den kommer i slutet av mars.





bilder lånade av chic antique

Härliga lite robusta lyktor i olika storlekar. Korg med glasinsats.






Fin flaska med korgställning.




Korg med fyra små burkar. Perfekt att ha på bordet med kryddor m.m.



Ljushus i olika storlekar kommer också hem.

...............................................................................................

Tack till alla er som har hört av er och talat om att bilderna är klickbara!

Jag lyckas bara förstora upp den översta bilden i varje inlägg, resten förblir små hur jag än klickar...

Ha en riktigt härlig onsdag!

Vi ses snart igen!

Kramar från

Carina

8 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Jättevackra saker som du har beställt :)
Kram Åsa

Nettan sa...

Vackra saker du beställt hem till butiken, ljushusen vill jag gärna ha =0)
Kram Nettan

MiaMaria sa...

Hej Carina!

Vackra saker du får hem....

Nu går det faktiskt inte att klicka på några av dina bilder men det kan bero på att man flyttar runt dem under tiden man gör inlägget eller hur det nu är.....

Ha det så gott!
MiaMaria

Sjabbig men chic sa...

Vad roligt, roligt, roligt det måste vara att få botanisera och beställa!

Kram Lisa

Vita små hjärtan sa...

En bukett tulpaner får en att må gott..... Kram

Min Skattkammare sa...

Ja, nu längtar man så det knakar!
Jag vill också ha gardinerna hemma, hi hi!
Det ska bli så roligt att se vad du hittade på mässan!
Ha det så bra!
Kramar Kicki

Gårdsromantik sa...

Ser att vi har samma smak! ;-)

Green Gate måste man ju ta så mycket från - tänk om vi varit närmare hade vi kunnat samfrakta!

Kram Maud

Sallys hus sa...

Hallojsan!

nämen blev du sjuk...stackars dig...jag vet hur det är...det är pest att gå där och inte må bra.

Vika fina saker du har köpt hem....

Nu ska jag snart åka iväg på gympa...måste in o se till så ungskruttarna äter..
Ha en trevlig helg, kram Katarina