fredag 9 januari 2009

Lottdragning!



Vad kul att så många vill vara med i utlottningen! Den här gången kom det även många hälsningar via mail och det är jätteroligt! Önskar att jag hade fler priser att dela ut, men det får bli en ny utlottning igen längre fram istället.

Igår kväll efter kl 22 skrev vi lappar för brinnande livet. Det var många som länkade och på så vis fick dubbla lotter.
Lottdragningen skedde nu på morgonen och vinnare är



Stort GRATTIS till dig!!!

Hör av dig till mig med din adress så kommer ett litet paket på posten.
Halsbandet kommer från Pearls for girls och har en berlock med en brun sten. Om du hellre vill ha en fräsch vårfärg så kan du välja stenen i rosa ( pastell ) istället. Tala om färg när du mailar adressen.


.............................................................................................

Just nu har vi vintervila i butiken och öppnar igen till påsk. Men webshopen är förstås öppen som vanligt och där kan du kika in dygnet runt.


Jag öppnar gärna butiken efter överenskommelse så bor du i närheten och vill besöka oss är det bara att slå en signal så bestämmer vi en tid.

...........................................................................................................


Och nu är julen nerpackad i lådor. Lite tomt känns det när allt plockas undan men samtidigt så ljust och fräscht!

Igår vred jag runt på alla möbler i vardagsrummet så nu känns det lite nytt igen. Det blev en hel del saker som fick byta plats.




Och ser ni att min lilla samling på bordet har utökats? För visst är det väl så att när det är 3 eller fler så blir det en samling?


Den till vänster finns i vår webshop, den i mitten hittade jag på en loppis för bara en tjuga och den till höger köpte jag häromdagen när vi var på shoppingtur i Örebro. Och då var den dagen räddad! Men jag hittade fler go´bitar när vi sprang runt i Örebro, visar dem en annan dag.

Idag har vi 5 plusgrader och sol! Det känns härligt att vara på rätt sida av året igen!

Nu finns nog inget att skylla på...

Fönstrena behöver putsas och idag blir det köksfönstrenas tur!

Men först ska jag gå ut en sväng och njuta av lite sol.

Önskar er alla en mysig fredag och en härlig helg!

Kramar från

Carina

11 kommentarer:

Vit Spets sa...

Halloj Carina!
Attans att jag missade Din utlottning... har precis haft utlottning hos mig oxå ;)

Ljuvlig karaff samling!
Önskar Dig en härlig helg
Kramis
//Siv

Helena Sjögren sa...

Jasså , det är till att ha varit i mitt territorium och shoppat ?!! ;)Vart hittade du den vackra karaffen ?
Ha en go helg ! Kram kram

Nettan sa...

Grattis till " Mamma C " !!

Här har vi oxå plusgrader & sol !
Trevlig Helg..
Kram Nettan

Sjabbig men chic sa...

Grattis, till vinnare! Det är verkligen jättefint det där halsbandet. Och ja, det där är helt klart en samling.

Kram Lisa

MiaMaria sa...

Hej Carina!

God forts....

Visst känns det så tomt efter jul...här behövs inhandlas blommor så att jag får lite grönska....

Tänka att man missat en tävling..men man får skylla sig själv när man inte är ute på nätet...

Vilken härlig liten samling du har....har faktiskt kikat in i din lilla shop....alltid lika roligt att titta in....

Putsa fönster borde det göras här hemma men jag önskade faktiskt att någon annan kunde göra det åt mig.....kan faktiskt betala för att slippa.....fast inte hur mycket som helst förstås...de är så skitiga....usch......

Ha´en bra fredag!
MiaMaria

Sara sa...

Kikar in och önskar dig en fin helg.
Kram Sara

Hemmalycka sa...

Grattis till vinnaren, synd om mig som inte vann :)
Ja det är verkligen en fin samling.
Kram Åsa

Mamma C sa...

Tack, tack och åter tack att det blev jag som vann. Ja, man måste nog gå en vända snart på fönstren har jag oxå sett. Idag har jag oxå haft jättefint väder. Men bara sett det från insidan från jobbet.
Kram mamma C

GårdsLyktan sa...

Halloj där!
Vill önska dig en bra fortsättning på det nya året. Kanske stöter vi på varandra på formex.
Kramar Sabina

Min Skattkammare sa...

Klart att vi måste fika när vi är så nära varandra! Jag mailar dig mitt mobilnummer.
Åhh, så skönt att du städat bort julen. Jag tog mig en riktig slappardag idag, så det får bli en annan dag.
Rackarns att man inte vann det fina smycket! Grattis till vinnaren!
Vi ses! ;o)
Kram Kicki

Golden&Vitt sa...

Hur kunde jag missa utlottningen,,fasiken oxå :)Grattis till Mamma C

Så fint du gjort hemma, och flaskorna är bara för tjusiga.

Ha en bra vecka/kram annika