fredag 13 februari 2009


Ett hjärtligt inlägg...




Jag är nog lite svag för hjärtan...

En hjärtljusstake från Pentik på sängbordet.


När jag kikar runt så finns det hjärtan lite här och där.




Hjärtformade väggljusstakar i sovrummet.



Hjärtan i dubbel bemärkelse! Hjärtan på tråd på en hjärtformad båge.






Sött och gott! Sockerhjärtan i en hjärtskål.



Zinkhjärta som hänger i köket.





"Kom i håg" hjärta i fil de fer. Här brukar det sitta små lappar och kort men idag var det tomt.







Hjärtvas med rosor inne på dotterns rum.





Mitt fina vetehjärta som Elina ( Himmelsberga hembakt ) har sytt!

Dessa kommer snart att finnas i vår webshop, men är ni intresserade så maila mig. Finns även linnefärgade. ( carinaharju@slottsboden.com )




Ett pärlhjärta i en liten fuskblomma.


Varsågoda, smaka ett litet hjärta!

Hjärtskålen finns här

Ja, det var ett litet axplock av alla hjärtan vi omger oss med.

Har ni också många hjärtan?

Ha nu en riktigt skön helg och fin Alla hjärtans Dag!

Ta hand om er och mys med nära och kära.

Jag blir lite osynlig i bloggvärlden ett litet tag, känner att jag har lite mycket runt omkring mig.

Jag kommer säkert att kika in hos er och hälsa på, men kommer nog inte vara så aktiv med hälsningar eller inlägg. Men rätt vad det är så dyker jag upp igen! Jag kan nog inte hålla mig borta så länge...

Hjärtliga kramar

i mängder

från Carina

22 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Fina hjärtan du har!
Hoppas alla hjärtans dag blir bra.
Kram Åsa

Majas mammelucker sa...

Hej Carina!
Massor med fina hjärtan du visar...
Ville bara titta in och ge dig en stor Alla hjärtans kram !!
Kramar Maria

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej älskade vän!

Önskar dig en underbar VALENTINES DAY!

underbara hjärtan du har!här finns det en hel del oxå när jag kikar runt...hihihi..

♥ ♥ ♥
MYSPYS KRAMAR // Nilla

Anonym sa...

Hej!
Vad många fina hjärtbilder du visar. Jag älskar också hjärtan. Vägghjärtana i sovrummet tyckte jag mycket om.

Önskar dig en riktgt fin helg och en bra Alla hjärtans dag!!

Kram
Birgitta

Lallis - liv och leverne sa...

Ett riktigt hjärtligt och härligt inlägg:)
Kram Lallis

Sjabbig men chic sa...

Jättefina hjärtan men jag tyckte nog bäst om det där röda ändå!;)

Kram Lisa

Marie sa...

Ett hjärta är aldrig fel - och inte heller en hjärligt tanke. Ha en skön helg. Kram

Anonym sa...

Fina hjärtans saker du visar.
Gillar också hjärtan.
Kram på dig

C De-sign sa...

Så många fina hjärtan du har! Önskar dig en riktigt skön söndag! Här är det kallt ...men strålande sol! Kram fr C

Myownhome sa...

Åh vad mycket hjärtan!
Det måste ju ge massa bra stämning i hemmet, man blir ju påmind om kärlek hela tiden! :)
Hoppas du haft en bra helg och en härlig alla hjärtans dag!
Ha det bra!
Kram //Johanna

Vita små hjärtan sa...

Hjärtan är ju fantastiska, jag har både här o där :) Kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det var ett riktigt hjärtligt inlägg! Du har ju jättemånga hjärtan...
Kram
Marie

Anonym sa...

Hej hej!

Vilka mysiga bilder! Alla såklart jättefina :) Hjärtan är så fint.

Ha det så bra o trevlig helg kram Anna

Smultronstället sa...

Å tack för alla hjärtan, hoppas du själv fick många åxå :-)
Må så gott, sköt om dig

Massor av kramar M

Kallholmen sa...

Vilka Vackra hjärtan du visar.
En del liknade mina.
Carolina

Mitt vita staket sa...

Hej vilka fina hjärtan....o jättefina kort..Kram Sussie

Min Skattkammare sa...

Hej Carina!
Här kommer en liten hälsning från mig, och så vill jag bara säga att det datumet du fick (7-8 mars) om extraöppet och lotteri är flyttat till den 28-29 mars istället.
Hoppas att allt är bra med dig!
Kramar Kicki

Solsjö - Under en vind sa...

Vad mycket fina hjärtan du har! De passar ju så fint i hemmets alla rum!
Hoppas att allt är bra med dig!

Kramar!

Vita små hjärtan sa...

Ville bara säga att jag saknar dina inlägg... Kram

Dubbelörn sa...

Vill bara skicka dig en hjärtevälkommenkram ;). Hoppas du bleknar fort ... *skrattar*

Hör av dig...

Stor varm kram

Sandra Åhlin sa...

hej!
vart har du köpt dom där väggljusstakarna med hjärtan?? vill ha sånna själv :) finns någon hemsida där dom finns ;)? mvh sandra

Emelie sa...

Hejsan!!!
Jag vill sååå hemskt gärna köpa de två väggljuslyktorna som du har på en bild.
Det är de vita typ avlånga hjärtana, de är jättemysiga verkligen!
Men jag hittar de inte på eran hemsida...
Så du får gärna maila till mig om du vill hjälpa mej =) Här är min sambos mail fredrik-svensson80@hotmail.com