onsdag 11 februari 2009

Tack...



Tack för alla gulliga ord om hallen!

Jag känner mig så glad över att det äntligen är gjort och nu trivs jag. Det är ju ändå det första man möts av när man kliver in och den känslan är viktig. Jag har redan förträngt den gamla och mörka hallen, men visst är det så att allt har sin tid?

..................................

Och mer snö har fallit inatt... ett litet tunt duntäcke av snö täcker bilen. Det är sagolikt vackert ute just nu.









Så här ser det ut när jag drar upp vår rullgardin och kikar ut på baksidan av gården. Det är inte ofta vi har så här mycket snö, det är knappt så stenmuren syns...



........................................



Lite nyheter har ramlat in i butiken


Bland annat den här fina lyktan för 279:-

Idag ska jag fotografera lite av nyheterna och lägga in i webshopen

Vad ska ni göra idag?

Förutom fotografering så blir det en tur till stan och lunch med en väninna.

Kanske hinner vi med en liten shoppingtur också?

Ha nu en fin vinterdag!

Himla massa kramar

från Carina

14 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej vännen!

men du vilken skillnad på hallen....wow..ett helt annat hus...*LER*

Läckra saker ni har hemma.Fina saker till butiken..måste in å kika sen...

Kramizz Nilla

MiaMaria sa...

Hej!

Men så fint mi har fått det i hallen...vitt och så vackert!

Och en massa snö...här snöar det idag så att vi får lite mera snö...härligt!

HA´det så gott denna dag!
MiaMaria

Sjabbig men chic sa...

Här är det också mycket snö!
Idag ska jag försöka kurera mig. Jag ska driva ut febern på ett eller annat vis.
Ditt upplägg låter som upplagt för en trevlig dag!

Kram Lisa

oumberligating sa...

Det första jag ska göra idag, blir att blogga runt lite och hitta lite fina och intressanta bloggar, precis som jag nu just gjort med din fin blogg, att sedan vårda de bloggvänner jag fått är också en självklarhet, har krånglat till det lite för mig och gör personliga "awards" till alla. Man får ju inte glömma att alla är vi unika(ler). Ha en trevlig shoppingdag mvh från Peter Olofsson!

Livingroom sa...

Vilka fina saker som kommit in i butiken. Dessutom vill jag bara säga att jag sällan sett en såå vacker tulpanbukett som de du hade. Måste pröva själv att sätta med "videkissor".
Urfint,
Kram,
Lotta

Hemmalycka sa...

Vi har oxå snö så att det är vitt men tyvärr inte lika mkt snö som ni.
Låter som en toppendag.
Kram Åsa

Stina sa...

Men vad det blev fint i hallen, vilken skillnad. Fönstret du har i trappan är så fint med hyllan under...är det spegel eller fönsterglas...ska nog apa efter;) Jag har ett likadant som jag inte vet var jag ska placera...men med en hylla under skulle det passa i hallen eller på den tomma väggen i sovrummet:)

Var får jag tag på den tapeten? Jag ska göra om en vägg i mitt vardagsrum och har tittat på en ljus medaljongtapet...men den du har passar mig bättre.

Kram från nyfikna Stina!

Hos Syster Olga sa...

Hej!
Jag vet inte vad den kallas mattan som satt på trappan,du kanske kan avgöra på gamla hallbilden,äcklig var den allafall..haha
Jag var inte in på loppis igår,tänkte eftersom de haft 50% nu och hade fortfarande igår så finns det nog inget.Det verkar som de inte fyller på då.Var dit i lördags men hittade abslout ingenting...
Ja nu får vi mer snö idag..hihi,nu kommer vintern,men det är bra att det är lite snö,det blir inte lika mörkt ute då.
Vad kul för dig att du har en liten butik att åka å pyssla i,inreda lite,packa varor å skicka m,m.
Jag ska in till stan och leta ny säng/madrass till grabben...han har börjat få ont i ryggen.

Ha en bra dag !

Vita små hjärtan sa...

Hallen blev ju som sagt gudomligt fin!!! Ha en bra dag o mys med väninnan. Kram/Agnetha

Lallis - liv och leverne sa...

Det är bara så jättefint:)
Ha en fin dag idag.
Kram Lallis

Marie sa...

Ljuslyktan var helt underbar. Och snö är vacker det med. Kram

FåFängans Hem sa...

Hej hej!! ljuvliga bilder =)

grattis till hallen den blev kanon!!

vilken fin vy du har när du drar upp rullgardinen! Underbart med snö.
Finns inte så mkt sånt här i Sthlm sov vanligt :(

Ha en fin vecka kram kram Anna på Fåfängans hem.

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken underbar bukett!!

Här lyser snön också vit, kul då barnens sportlov startar imorgon!

Idag väntar jobb, är dock sjukskriven några procent så jag börjar några timnar senare, idag resulterade den tiden i ett nytt blogginlägg...Ikväll väntar körning till dotterns showdans...12 mil tur och retur...vad gör man inte för barnens intressen....

Ha en bra helg och ett mysigt Alla hjärtans dag firande! ♥

Kram!

Vita små hjärtan sa...

Hallå... Jag har nåt till dig hos mig om du har lust!!! Kram