måndag 22 augusti 2011

Höstnytt








Hej på er alla goa som tar er tid och kikar in här!


Jag tycker bloggandet är så himla roligt och jag är såååå glad över responsen jag

får från er alla som tittar in här. Och tusen TACK till alla ni som besöker oss i

butiken och berättar att ni följer bloggen. Det är ju det som gör det ännu roligare

att fortsätta.



I butiken har det trillat in mera nyheter.




Kursiv



Helt underbara scarfes! Stora, härliga och lite lagom värmande nu när

det börjar bli lite svalare ute.


Här ovanför syns den i ljuvligt gammelrosa.






Eller varför inte i grått? Passar till det mesta.

Superskön att lägga över axlarna!





Virkad blomma som dekoration på ena sidan.







Och idag är det ingen vanlig måndag här hemma för idag är det Linnéas födelsedag!


Grattis på 17 årsdagen Linnéa!!!


Ikväll blir det firande med nära och kära så nu är det bäst jag sätter fart, så jag

är klar innan det är dags att öppna butiken för dagen.


Smörgåstårta är beställd, bara att hämta men tårta ska bakas och något

annat gott till fikat. Men det är bara kärt besvär!


Ha det allra bäst!


Kramar från Carina











Kursiv


3 kommentarer:

rosenälvorna sa...

Mysiga sjalar! Ha en trevlig födelsedagsfest! Christina

Vita små hjärtan sa...

Härliga nyheter!!!
Å grattis till Linnéa...
Kram Agnetha

Sallys hus sa...

Grattis till Linnéa!

det är allt bra mysigt med födelsedagar...;) Alla är glada, man är fint klädd och en massa gott fika..;)
Kram och en mysig kväll i kväll också!