onsdag 3 augusti 2011

Mammelucker!



Äntligen är de här!!! Vita "mammelucker" med spets!


Jag vet att ni är många som har väntat ( och även jag

förstås ), men igår kom äntligen ett efterlängtat paket.


De är väldigt försenade, vi var lovade ny leverans i maj och det har dragit ut på

tiden. Men den som väntar på något gott...


Svarta mammelucker finns också i lager!


Sååå sköna! Resår i midjan ( one size ) och i ren bomull. 495.- / paret


Jag skickar gärna, maila mig som vanligt på info@slottsboden.com

Webshopen är mitt ständiga dåliga samvete, jag hinner inte med att uppdatera den,

men det är bara att maila så ordnar vi det.








Bred spets nertill och en liten "kanal" med band så de går att dra till om man vill.

Fortsätter att berätta mer om vår lilla utflykt och smultronställen vi besökte en annan dag. Men vill rätta till ett fel i förra inlägget. Länkningen till Tant Grön blev fel.


Nytt försök, klicka här


Ha det gott! Nu väntar solen på mig!!!


Kramar från Carina





3 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Men åhhhh så fina, passar ju så bra till allt !!
Kraaam Anette

rosenälvorna sa...

Mycket söta! Christina

Marita sa...

ÅÅÅÅ wow så fiiina!! Skulle ju passa perfekt till mina lite längre tunikor!!
kram, Marita