måndag 29 augusti 2011

Sensommarvärme










En härlig augustimorgon med strålande sol, ja veckan kan knappast börja bättre!


Jag tänkte "hösta" till det litegrann bredvid ytterdörren, byta till andra blommor osv,

men fick se att rosen är full med knoppar igen så det får vänta ett litet tag.



Helgen har bjudit på en underbar sensommarvärme och även ett riktigt åskoväder

natten mellan lördag och söndag. Jag var ute och körde bil på natten mitt i ovädret

och det var ett riktigt skådespel på himlen. Det kändes som det låg paparazzis i dikena

och fotograferade hela tiden. Så mycket blixtrade det!







Har ju lovat att visa vad jag handlade när vi var på vår lilla utflykt och eftersom det blev

en hel del smyger jag in några bilder då och då.

Den här underbara virkade väskan kunde jag inte motstå! Hittade den hos Lotta och

Susanne i deras söta bod, Drömmar och ting







Hittade ännu en söt handarbetad väska hos dem som fick följa med hem och den hänger

som prydnad i hallen nu.






På köksbänken hemma står den här lilla godingen som jag köpte hos Kicki,

Min skattkammare


Nu är det inte många dagar kvar i augusti, tom onsdag har vi fortfarande öppet

alla dagar 12 - 16 i butiken men from september har vi ändrade öppettider

och jag återkommer om dessa.



Ha nu en fin start på nya veckan!


Kramar från Carina






Inga kommentarer: