tisdag 6 november 2012

Den som väntar på något gott...



Jaaaaaaa! Äntligen har de kommit!  Och de är ännu mysigare och finare än jag
mindes de från mässan!

Vet inte om ni minns, men härom veckan visade jag bilder från vårt vardagsrum och
visade hur jag hade "murrat" till det litegrann. Jag skrev även att jag köpt pälskuddar,
men inte fotograferat dem än och jag visste inte om jag var nöjd...
Och det var jag inte, de kändes inte riktigt bra och återlämnades på en gång.

Men jag hade väntat och väntat så länge och det visade sig att jag gjorde helt rätt
som väntade och väntade...!

Nu har de äntligen kommit hem till oss, de superdupermysiga plädarna ( från mässan )!
Här ser ni "varg"varianten och det finns även likadana kuddfodral.
( pläd kostar 745:- och kuddfodral 139:- st )

Mjuka och gosiga plädar, päls på ena sidan o mjuk fleece på den andra.


Vita mjuka, gosiga "kanin" plädar ( fusk förstås ) och kuddfodral.
( pläd 445:- och kuddfodral 99:- st )

Helt underbara!

Denna bild är lånad av fondaco.se

De är så vackra tillsammans!

Bild lånad av fondaco.se

Ja, dessa kommer att bli storfavoriter här hemma!

Ja, jag ska nog vira in mig i en pläd och krypa upp i soffan en stund nu innan
John Blund kommer, känner mig lite frusen efter en sen kvällspromenad.
Det blev ett sent tisdagsinlägg idag, men jag är så himla ivrig på att visa de fina
plädarna och kuddarna som jag vet att många väntar på!

Ha det allra bäst! Vi ses snart igen!

Kramar från Carina



4 kommentarer:

Patricia sa...

Ja tänkt ibland blir det inte som man tänkt sig .. men så plötsligt blir det bättre än man tänkt sig .. =)

Ha det bäst!
Kram Patricia

Photo by Maria sa...

Härlig pläd.. En sån hade passat en sådan frysråtta som jag är =)

Ha en fin fortsatt onsdag..

Kram Mia

Min Skattkammare sa...

Hej vännen!
Väldigt fina...jag gillar skinnplädar, det blir så ombonat.
Måtte inte vargen morra åt dig bara när du sitter uppkrupen i soffan. ;o)
Grrrr....
Kram på Dig! ♥
Kicki

Anonym sa...

Jättefina. Vad är det för mått på plädarna?