måndag 12 november 2012

Lite nytt igen...


Här njuter jag för fullt av en lugn och skön måndagsmorgon och jag sitter med ett leende
på läpparna och tänker tillbaka på den härliga och intensiva helgen som varit!

Full fart i butiken med många glada och trevliga besökare och nu har julhandeln kommit
igång, det har blivit många julklappar inslagna de senaste dagarna!
Blir så glad över att ni kommer till oss och väljer presenter till nära och kära och jag har förstått
att ni uppskattar lugnet. Här råder ingen stress!


Fredagskvällen här hemma blev en supermysig kväll med hela barnaskaran samlad för 
att fira en tidig fars dag. Det är riktig VARDAGSLYCKA att ha alla hemma samtidigt!

Passade på att knäppa ett snabbt kort på det dukade bordet och här sen ni de fina 
tallrikarna som är en storsäljare hos oss -  och nu finns de åter på lager igen!
99.- st kostar de och det finns även en liten förrättstallrik ( desserttallrik ) i samma serie.

Bordstabletterna i qwilt kostar 69:- st och finns i denna lila samt en dimrosa färg.
Vita qwiltade finns ocksa á 75:- st

( vinglasen 55:- st, vas 195:- st och ljusstake i glas 85:- st )

 
Vi skickar gärna från butiken! Jag får mail om det flera gånger i veckan nu när
vi inte har webshopen kvar längre men det är bara att maila oss så skickar vi!


I fredags fick vi även hem mängder med JULtextilier och nu har vi Sanna-serien
hemma i en härlig julröd färg. Hissgardiner från 225:- samt även röda  knytbandslängder
i 2-pack för 450:- 
( Sanna-serien finns även i vitt och i linnefärg )


Nu finns även den populära GOD JUL löparen ( som vi hade förra året ) hemma igen
och den kostar endast 95:-


Just nu finns även julröda stolsfodral från Nyblom & Kollén hemma á 159:-
Volanger och bakkappa med hålsöm samt dragkedja för ev kudde.

Det blev lite rött och juligt idag men jag märker på mina kunder att många vill vara ute i tid
för att inte behöva stressa på slutet. Advent närmar sig...

Hoppas att ni också har haft en toppenhelg!
Nu väntar en prommis i solen och jag tar korgen med mig, den fylls säkert med
fynd från skogen, lingonris mm.

Kramar från Carina




5 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Massor av snyggt du visar i vanlig ordning =)

Min helg har med varit kanon, en av de bästa på många år faktiskt =)

Ha nu en fortsatt bra kväll..

Kram Mia

Sallys hus sa...

Godmorgon vännen!

Ååå så fint du dukat och vad mysigt det låter med middag för hela barnaskaran..;)
Jag såg många vill-ha-saker...;)
Pläden var ju helt underbar!!
Önskar jag hade tid att ta mig en tripp till dig nu innan jul men jag får nog inse att det kommer bli svårt att hinna med....:(
Får bli i vår sen i stället...

Ha en fin dag!
Kram Katarina

Marie sa...

Vackert, mysigt, trevligt och juligt. Du förmedlar en härlig stämning. Kram

Anonym sa...

[p]Light in the face of young military leather shoes and bright and clean the floor ghd sale changedthe water of fish, are struggling to breathe the last few mouth air . vice president, stated: Taking benefit of nobody at noon, [url=http://ivstylerghd.webstarts.com] iv styler ghd[/url] you go with me, I'm taking you exactly where to go to my rest . If the pin only has a person screw and a stopper at the other aspect, this is a faux . USB charging cable television network assists us to cost it on computer . One architect has grasped this added than others and confused to bend the bazaar on bound archetype hair tools . Unfortunately, this surely is typically a recurrent and high priced mistake . MBT boots and shoes purchase obtainable quickly next successful a batch of fan, they point out that this kind of boots and shoes could pressure persons to mobilize foot and leg ministry muscle, burn up much more calories . Creams and rinses are one thing, but accoutrement are a accomplished added [url=http://ghdcheapstraighteners.webstarts.com] ghd cheap straighteners[/url] brawl game . Just now the moment [url=http://cheapestghdstraighteners.webstarts.com] cheapest ghd straighteners[/url] should be very embarrassing Szeto it! I do not know how to dry fry the opening.[/p][p]I

Unknown sa...

replica bags supplier replica gucci g8h23p6s98 9a replica bags replica bags los angeles replica hermes bag x9g90t8u83 replica bags lv published here u0v04a2j23 replica louis vuitton replica bags online